جشن عاطفه‌ها از ۲۰ شهریورماه آغاز شده و تا ۱۰ مهرماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،"جشن عاطفه‌ها" رویدادی است که همه ساله در نیمه دوم شهریورماه و در آستانه بازگشایی مدارس، با هدف کمک به ادامه تحصیل دانش‌آموزان نیازمند و گسترش فرهنگ انفاق، احسان و دستگیری از نیازمندان در سراسر کشور برای جمع‌آوری کمک‌ها و هدایای مردمی و سپس توزیع آن‌ها در بین دانش‌آموزان نیازمند در کل کشور اجرا می‌شود.
بر همین اساس امدادگران با هدف به اجابت رساندن حس همدلی بی‌نظیر مردم، مسئولیت به انجام رساندن وظیفه جمع‌آوری و توزیع هر چه سریع‌تر هدایای مردم نیکوکار را در میان دانش‌آموزان نیازمند به نحوی که همه فرزندان این مرز و بوم در مسیر تعلیم و تربیت قرار گیرند و موجبات رشد و شکوفایی استعداد‌های بالقوه نسل نو بیش از پیش فراهم گردد، بر عهده دارند.

علیرضا عسگریان، معاون توسعه‌ی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: جشن عاطفه‌ها از ۲۰ شهریور ماه آغاز شده و تا ۱۰ مهر ماه ادامه می‌یابد؛ زنگ عاطفه‌ها نیز در روز هفتم مهر ماه به صدا در می‌آیند.

وی افزود: تامین نیاز دانش آموزان برای تبلت، امری مهم است. تعدادی از دانش آموزان با حضور در مدرسه به نوشت افزار، لباس، کیف و کفش نیاز دارند. شور عاطفه‌ها و شور حسینی در کنار هم می‌تواند یک اتفاق بزرگ در کشور را رقم بزند.

هموطنان برای شرکت در جشن شور عاطفه‌ها و کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند، می‌توانید از طریق راه‌های زیر اقدام کنید.

مشارکت در پویش شور عاطفه‌ها

شماره‌گیری کد دستوری
۸۸۷۷#*

 شماره کارت
۱۹۱۹ - ۰۰۰۰ - ۹۹۷۹ - ۶۰۳۷

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار