مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: امسال ۲۱ هزار نفر برتعداد دانش آموزان استان افزوده شده است و از امروز ۶۴۶ هزار دانش آموز سال تحصیلی جدید را در استان آغاز می‌کنند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مهین منافی مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی  امروز در آیین نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در مدرسه چهارده معصوم ارومیه اظهار کرد: امسال ۲۱ هزار نفر بر تعداد دانش آموزان استان افزوده شده است و از امروز ۶۴۶ هزار نفر دانش آموز، با نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در مدرسه  ها سال تحصیلی جدید را  در استان آغاز می‌کنند.

وی بیان کرد: ۳۹ هزار فرهنگی نیز در استان آذربایجان غربی امسال امر آموزش را برعهده دارند و در پنج هزار و ۱۵۰ مدرسه حضور خواهند داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی بیان کرد: آموزش دانش آموزان در مدارس عشایری زیر ۱۰ نفر حضوری بوده و در سایر مدارس تلفیقی با توجه به شرایط هر منطقه با تبعیت از تصمیمات ستاد ملی کرونا است و در این راستا از محتوا‌های الکترونیکی نیز بهره خواهیم برد.

منافی با بیان اینکه کرونا در ماه‌های گذشته موجب دوری دانش آموزان از مدرسه و روند آموزش شده است بیان کرد: سلامت دانش آموزان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اولویت اول در بازگشایی مدارس و کلاس‌های ترکیبی خواهد بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.