امسال ۲۴ هزار و ۶۷۵ فرد مشکوک به کرونا به مراکز درمانی شهرستان بروجن مراجعه کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدحسن کرمی رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجن با اشاره به مراجعه ۲۴ هزار و ۶۷۵ فرد مشکوک به کرونا به مراکز درمانی این شهرستان در نیمه نخست امسال گفت: از این تعداد، ۱۳ هزار نفر مبتلای قطعی به ویروس کرونا بودند.

او تاکید کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا پایان پارسال ۱۲ هزار نفر از افراد مشکوک به مراکز درمانی شهرستان بروجن مراجعه کردند که چهار هزار و ۵۰۰ نفر از آن‌ها به بیماری کووید ۱۹ مبتلا بودند.


بیشتر بخوانید


کرمی افزود: در نیمه نخست امسال ۱۱۴ نفر در شهرستان بروجن بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند در حالی که از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا پایان پارسال ۱۵۳ نفر بود.

او اضافه کرد: تاکنون ۵۴ درصد جمعیت هدف بالای ۱۸ سال شهرستان بروجن برابر بیش از ۵۴ هزار نفر دُز نخست واکسن علیه ویروس کرونا را دریافت کرده‌اند و همچنین ۲۵ درصد جمعیت هدف بالای ۱۸ سال این شهرستان برابر افزون‌بر ۲۸ هزار نفر، دُز دوم واکسن علیه ویروس کرونا را تزریق کردند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجن ادامه داد: میانگین واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در بسیاری روستا‌های شهرستان بروجن به ۹۵ درصد رسیده است و افرادی که تاکنون علیه ویروس کرونا واکسینه شده‌اند مربوط به رده‌های سنی اعلام شده است.

کرمی گفت: واکسیناسیون گروه‌های سنی مختلف در شهرستان بروجن علیه ویروس کرونا در ۲۱ مرکز واکسیناسیون این شهرستان از ساعت ۷ تا ۲۲ در حال انجام است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.