استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی متولی امور فرهنگی در استان برنامه‌های عملیاتی و اجرایی ارائه دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در سومین شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی متولی امور فرهنگی در استان موظفند تا برنامه‌های عملیاتی، کارشناسی، علمی و اجرایی خود را برای ارتقای کمی و کیفی شاخص‌های فرهنگی به شورای فرهنگ عمومی ارائه دهند.

او با اشاره به برنامه سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از ۲۱ تا ۲۳ مهرماه امسال به شهرکرد تاکید کرد: با آماده شدن طرح‌های فرهنگی استان می‌توان مصوبه‌های لازم برای اجرای این طرح‌ها را از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گرفت.

عباسی افزود: چهارمحال و بختیاری آمادگی لازم برای تبدیل شدن به پایلوت سبک زندگی ایرانی اسلامی در سطح کشور را دارد به همین منظور باید راهکارهای لازم برای اجرای موفق در این طرح شناسایی و زمینه‌های اجرای آن فراهم شود.


بیشتر بخوانید


او با گرامیداشت ۳۱ شهریورماه سالروز دفاع مقدس و فرارسیدن فصل بازگشایی مدارس اظهار داشت: جوانان و رزمندگان ایرانی در طول جنگ تحمیلی رشادت‌های فراوانی برای دفاع از کیان ایران اسلامی نشان دادند و ادامه راه شهیدان، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس و انتقال آن به نسل‌های بعدی باید مورد توجه باشد.

عباسی اضافه کرد: با توجه به بازگشایی مدارس، باید نسبت به تقویت زیرساخت‌های لازم در آموزش‌های غیرحضوری و همچنین فراهم کردن شرایط برای آموزش حضوری مورد توجه تمامی دست‌اندرکاران قرار گیرد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.