مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت چابهار گفت: فداییان دفاع مقدس، جاودانه شدند و رشادت‌های شهدا باید بیان شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  حجت‌الاسلام جواد عبداللهی به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در آیین تجدید میثاق با شهدا در محل گلزار شهدای گمنام منطقه چابهار گفت: در هفته دفاع مقدس باید ایثارگری‌ها و مظلومیت شهدا را که برای یک هدف مقدس جان خود را فدا کردند بیان کنیم.

وی با اشاره به اینکه هر ساله باید دفاع مقدس گرامی داشته شود گفت: مظلومیت، رشادت و ایثارگری شهدا در هفته دفاع مقدس باید بیان شود و فدا شدن در مسیر دفاع مقدس فانی شدن نیست و اعتقاد ما این است و آنان عند ربهم یرزقون هستند.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت چابهار با اشاره به آیه ۱۶۹ سوره آل عمران وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ، افزود: این آیه از قرآن کریم یاددآوری می کند که زندگان واقعی شهدا هستند چراکه به بقای جاوید دست یافتند و این یادآوری برای ما مقدس و ارزشمند است.

حجت الاسلام عبداللهی با بیان اینکه گرامیداشت هفته دفاع مقدس ما را به گذشته ارزشمندمان وصل می کند تصریح کرد: در روایات آمده است نخستین قطره خونی که از شهید جاری می شود خداوند گناهان او را می‌بخشد.

وی ادامه داد: در کنار انبیا شهدا هم از مقام شفاعت برخودارند و می‌توانند عده‌ای از بندگان را که لیاقت شفاعت را داشته باشند در فردای قیامت شفاعت کنند زیرا مرگشان را خودشان انتخاب کردند.

مسوول نهاد نمایندگی‌ مقام معظم رهبری در امور اهل سنت چابهار تاکید کرد: تجلیل و گرامیداشت شهدا نه تنها ما را محزون نمی‌کند بلکه باعث سرور ما در این دنیا می شود و راه را به ما نشان می دهد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار