امام جمعه کاشمر گفت: بیشترین پرونده ها در دادگستری کاشمر مربوط به ضرب و شتم، سرقت خرد و طلاق است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام طاهری امام جمعه کاشمر در مراسم تجلیل از خادمین و مداحان و هفته دفاع مقدس گفت: مشکلات کاشمر فرهنگی است و بیشترین پرونده‌های دادگستری در این شهرستان به ترتیب مربوط به ضرب وشتم، سرقت خرد و طلاق است.

او افزود: همه این پرونده ها و آسیب ها در بین جوانان از بیکاری و بی پولی نشأت گرفته و سرقت خرد یعنی یک نفر نه یک باند به‌جای تامین روزی حلال به دزدی پناه آورده است.

امام جمعه کاشمر ادامه داد: برای اینکه بتوانیم برنامه محور حرکت کنیم باید برای نوجوانان و جوانان از سن ۱۴تا ۲۱سالگی در مراسم‌ها به نقد سبک زندگی پرداخت نوجوانان را آگاه کرد.

حجت الاسلام طاهری بیان کرد: در هیئت ها باید تغذیه خوب هم باشد فقط به بعد احساسی توجه نکنید بلکه منطق که تغذیه روح است را هم مدنظر داشته باشید.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام صاحبقرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی گفت: مشخصه یک انسان انقلابی تحول گرایی است ،طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب مسئله تحول را باید جدی گرفت.

او افزود: مدیریت دفاع هشت ساله مقدس گنجی است که بن بست شکن است و هیچ توقفی ندارد و همیشه جاری است، در این مدیریت بی انگیزگی و نشستن معنا ندارد و مسئله قیام و نهضت در آن مهم است.

انتهای پیام //ف.ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار