رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: با هدف مبارزه با جرائم و مفاسد اقتصادی ۴ شعبه بازپرسی و شعبه اظهارنظر، در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،غلامعلی صادقی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: با هدف  اجرای سیاست‌های ابلاغی از ناحیه ستاد قوه قضائیه و دادستانی کل کشور و  پیشگیری از وقوع جرائم مهم اقتصادی و مقابله با جرائم خاص، تشدید در برخوردها، تسریع در تعقیب، تحقیق، رسیدگی و اجرای احکام اینگونه پرونده‌ها مجموعه‌ای از شعب در سطوح مختلف دادرسی برای رسیدگی‌های ویژه تعیین شدند.

 او افزود: بر این‌اساس و با هدف پیوستگی در اقدامات در زمینه مبارزه با جرائم و مفاسد اقتصادی  ۴ شعبه بازپرسی، شعبه اظهارنظر، با نظارت مستقیم یکی از معاونان دادستان در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان در نظر گرفته شد.


بیشتر بخوانید



رئیس شورای قضایی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین یک شعبه دادگاه کیفری ۲ مشهد در محل دادگاه انقلاب اسلامی، یک شعبه دادگاه کیفری یک و نیز یک شعبه از شعب دادگاه تجدید نظر در ستاد دادگستری استان بدین منظور مستقر خواهند بود.

صادقی در زمینه برخورد با پرونده‌های مفاسد اقتصادی بیان کرد: یکی از مسائلی که در این فرآیند پیگیری خواهیم کرد تسریع در اجرای احکام متهمان اینگونه پرونده‌ها است.

 

انتهای پیام//م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.