معاون اجتماعی پلیس سیستان و بلوچستان در خصوص ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی از تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز در یکی از مناطق زاهدان توضیحاتی ارائه داد.

سرهنگ علی رحیمی معاون اجتماعی پلیس سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:در پی دریافت حکم قضائی توسط مأموران شهرداری زاهدان برای تخریب ساخت و ساز‌های غیر قانونی در یکی از محلات این شهر، در تاریخ ۲۹ شهریور ماه چهار اکیپ از عوامل شهرداری با حمایت مأموران انتظامی برای اجرای حکم به محله مذکور اعزام شدند.

وی افزود: مأموران انتظامی حاضر در محل که تنها وظیفه حمایتی از مجریان حکم و تأمین نظم و امنیت محل را برعهده داشتند با جوسازی و داد و فریاد‌های یکی از بانوان حاضر در محل رو به رو و متوجه شدند این زن قصد آسیب رساندن به خود و رفتن به زیر آوار را دارد.

معاون اجتماعی پلیس استان تصریح کرد: بلافاصله مأموران نسوان حاضر در محل با مشاهده این صحنه قصد آرام ساختن این زن و جلو گیری از آسیب رساندن وی به خودش را داشتند که متأسفانه فرد مذکور با اساعه ادب به مأموران و آسیب رساندن به آن‌ها اقدام به تمارض به بدحالی نمود و با این کار قصد جوسازی و شوراندن مردم علیه مأموران را داشت.

سرهنگ رحیمی با تأکید بر اینکه در این ماجرا هیچ گونه ضرب و شتمی توسط پلیس صورت نگرفته است بیان داشت: کلیپ منتشر شده در فضای مجازی تمامی ماجرا نیست و انتشار دهندگان آن با تقطیع و تحریف کلیپ و انتشار آن در فضای مجازی قصد تشویش اذهان عمومی و خدچه دار نمودن چهره پلیس را داشته اند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: متأسفانه بعد از انتشار این فیلم یکی از اعضای شورای اسلامی شهر زاهدان اقدام اظهار نظر غیر کارشناسانه در رابطه با عملکرد پلیس نمود که این خود باعث تشویش بیشتر اذهان عمومی شد، لذا می‌طلبد مسئولان محترم در این گونه قضایا با تأمل و درایت بیشتری اظهار نظر کنند.

معاون اجتماعی پلیس استان بیان داشت: هرنوع انتشار فیلم و محتوا در فضای مجازی با هدف تشویش اذهان عمومی، عملی مجرمانه محسوب و برابر مقررات با عوامل آن‌ها برخورد قانونی می‌شود.

سرهنگ رحیمی خاطر نشان کرد: اقدامات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان اننتشار این کلیپ آغاز و با سرنخ‌های بدست آمده به زودی دستگیر و به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار