فرمانده سپاه خاش گفت: بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس میان نیازمندان شهرستان خاش توزیع می‌شود.

سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی فرمانده سپاه خاش در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب و اجرای رزمایش کمک مومنانه؛ سپاه خاش اقدام به توزیع هفت هزار بسته معیشتی کرده که در راستای اجرای این طرح قرارگاه قدس، سپاه سلمان، بسیج سازندگی و خیران همکاری داشتند.

وی بیان کرد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزون‌بر ۳۰ ویژه برنامه در خاش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه خاش گفت: دیدار با ائمه جمعه، عطرافشانی مزار شهدا، تجلیل از رزمندگان و خانواده معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدا، برپایی رژه موتوری نیرو‌های مسلح، نواختن زنگ مهر و مقاومت، صعود به قله تفتان توسط نیرو‌های مسلح و بسیجیان، نشست‌های روشنگری و بصیرتی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، رقابت‌های هنری و برگزاری نمایشگاه‌های عکس و کتاب و برگزاری شب شعر و خاطره از جمله ویژه برنامه‌های مهم هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.

وی ادامه داد: همچنین در این ایام علاوه‌بر اهدای خون به نیازمندان با پیگیری بسیج ادارات میز خدمت در محلات و روستا‌های آسیب خیز حاشیه شهر و بخش‌ها برپا می‌شود تا مشکلات مردم با حضور مسوولان مربوطه مورد بررسی قرار گیرد.

سرهنگ ثمره حسینی با تجلیل از رشادت‌های شهیدان و رزمندگان ارتش و سپاه، بسیج و نیرو‌های مردمی در دوران دفاع مقدس اظهارداشت: هشت سال جنگ تحمیلی و حضور ظفرمندانه مردم ایران در عرصه دفاع و مقابله با ابرقدرت‌های شرق و غرب سبب به نمایش گذاشته شدن غیرت، شجاعت و پایمردی رزمندگان اسلام شد.

وی بیان کرد: هم‌اینک نیز بعد از گذشت سال‌ها و چند دهه از عمر انقلاب و دوران دفاع مقدس شاهد وحدت، همدلی و انسجام ملی ایرانیان در عرصه‌های مختلف هستیم و دولت و ملت بزرگ ایران با اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب و با برخورداری از حمایت‌های ارزشمند سپاه، ارتش، نیرو‌های نظامی و انتظامی، امنیتی و قضایی از حریم اسلام و میهن صیانت می‌کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار