اهالی روستای هریوند از ساخت و ساز‌های غیر مجاز در روستا گلایه مند هستند و می گویند با ساخت و سازهای غیر مجاز زمین های کشاورزی تخریب می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، به دنبال گلایه یکی از اهالی روستای هریوند از توابع شهرستان سربیشه این فرد می‌گوید:ساخت و ساز‌های غیر مجاز در این روستا بسیار زیاد است و زمین‌های کشاورزی تخریب می‌شود.

این موضوع را از فرماندار شهرستان سربیشه پیگیر شدیم.

محمدی فرماندار شهرستان سربیشه گفت:در اکثر روستا‌های اطراف شهر مود، چون آب و هوای خوبی وجود دارد مردم به خرید و ساخت و ساز در این روستا‌ها و تخریب برخی زمین‌ها پرداخته اند.

او افزود: در مورد این که در روستای هریوند ساخت و ساز‌های غیر مجاز صورت می‌گیرد، گزارش‌ها و گلایه‌های ی زیادی به ما رسیده است.

محمدی ادامه داد: علاوه بر ساخت و ساز‌های غیر مجاز و تخریب زمین‌های کشاورزی، اهالی این روستا از بالارفتن قیمت ملک به صورت نجومی و دست داشتن شورای این روستا در این تخلف‌ها گلایه‌مند بودند.

فرماندار شهرستان سربیشه تصریح کرد: بعد از اعلام تخلف‌ها و ورود دادرسانی به این موضوع بخشی از این مسکن‌های غیر مجاز تخریب، و دستور تخریب تعداد دیگری مسکن صادر شده است.

او در پایان بیان کرد: در بحث ساخت و ساز‌های غیر مجاز به طور جدی پیگیر هستیم تا با شناسایی مسکن‌های غیر مجاز دستور تخریب آنان را گرفته و جلوی تخلف‌ها را بگیریم.

 انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.