سرپرست شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: با برنامه ریزی و همکاری همگانی، کلانشهر اهواز با موفقیت از پیک برق تابستان گذر کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهرداد فارسی مدان سرپرست شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: با برنامه ریزی انجام شده از سوی توانیر و اجرای آن با همکاری مردم، اداره ها، بخش کشاورزی، تجاری و صنایع کلانشهر اهواز، توانستیم عبور موفقی از پیک برق تابستان ۱۴۰۰ داشته باشیم.

او با اشاره به شروع زود هنگام فصل گرما با شدت بالا و کاهش تولید نیروگاه‌های برقابی ناشی از کاهش نزولات جوی افزود: طی این مدت اقدامات بسیار خوبی در مجموعه برق اهواز صورت گرفت و با وجود شرایط سخت اقلیمی، کرونا و تغییر مصرف مشترکین برنامه‌های مدیریت مصرف با همیاری مردم، صنایع، کشاورزی، اداره‌ها و رسانه در این کلانشهر با موفقیت اجرا شد.

فارسی مدان بیان داشت: همزمان با اجرای برنامه‌های مختلف به منظور عبور موفق از پیک ۱۴۰۰ با همکاری دستگاه قضائی و نیروی انتظامی تعداد ۲ هزار و ۹۰۲ دستگاه رمز ارز غیر مجاز در اهواز کشف و ضبط شد که ۷.۷ مگاوات مصرف برق را به خود اختصاص داده بودند.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: طی ۶ ماهه اول سال همکاران مناطق و شهرستان‌های تابعه شرکت توزیع نیروی برق اهواز بیش از ۳۳ هزار دستگاه چراغ روشنایی معابر را بررسی و موارد معیوب را اورهال کردند.

این مقام مسئول با اشاره به موفقیت بخش ایمنی شرکت توزیع نیروی برق در کاهش حوادث گفت: در ۶ ماهه اول سال با اجرای برنامه‌های آموزشی، دقت نظر و توجه جدی به رعایت اصول ایمنی و استاندارد‌های تعریف شده، حوادث جانی در سطح این شرکت به صفر رسید.

او با اشاره به ضرورت استمرار و توجه جدی به آموزش همگانی شهروندان بیان کرد: به منظور جلب رضایت مشترکین، کاهش مراجعه غیرضروری و تسریع در ارائه خدمات، با راه اندازی نرم افزار برق من و آموزش و آشنایی شهروندان با کاربرد آن، نتایج مطلوب و قابل قبولی حاصل شد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.