نیک آئین گفت:در بخش‌های اداری شرکت پالایش گاز بیدبلند از طریق اقدامات کم هزینه صرفه جویی انرژی شده است..

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  نیک آئین مدیر انرژی شرکت پالایش گاز بیدبلند گفت: به منظور اصلاح الگوی مصرف برق، همزمان با استفاده از انرژی‌های پاک و تجدید پذیر این شرکت و بهره برداری از ۲ نیروگاه خورشیدی به ظرفیت‌های ۳۰ و ۶۰ کیلووات، صرفه جویی در مصارف حامل‌های انرژی در بخش‌های اداری از طریق اقدامات کم هزینه (No Cost- Low Cost) در دستور کار خود قرار داده است.

او افزود: این پالایشگاه در فاز اول و پس از تشکیل کارگروه سیستم‌های روشنایی متشکل از کارشناسان واحد‌های مهندسی، انرژی، تعمیرات برق، HSE، کالا و حراست، و تهیه فرم‌های MAPF، اقدام به خرید و جایگزینی ۱۵۲۰ عدد لامپ حبابی و تیوبی LED و SMD به جای لامپ‌های پرمصرف رشته ای، فلورسنت و جیوه‌ای قبلی نمود.

نیک آئین  بیان داشت: این اقدام از ابتدای اجرای طرح (فروردین ۹۸) تاکنون صرفه جویی بالغ بر ۳۵۰ مگاوات ساعت در مصارف الکتریکی روشنایی این شرکت صورت پذیرفته است.

مدیر انرژی شرکت پالایش گاز بیدبلند تصریح کرد: در این پروژه، براساس شعار حمایت از تولید داخلی و رونق تولید، همه از محصولات داخلی استفاده شده و از سوی همکاران پرتلاش اداره تعمیرات برق اجرا شده است.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.