رییس امور آب سلسله گفت: ۵۰ هکتار ساخت و ساز غیرمجاز، تجاوز به حریم و بستر رودخانه، فنس کشی و درختکاری غیرقانونی در این شهرستان شناسایی شده و آزادسازی آن‌ها با هماهنگی دستگاه قضا در حال انجام است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،  ذبیح جودکی رییس امور آب سلسله با اشاره به آزادسازی نیم هکتار از حریم و بستر رودخانه در روستای "میان ولان" اظهار داشت: پس از دریافت گزارش‌هایی از گروه گشت و بازرسی این اداره در خصوص کاشت درخت و تصرف بستر و حریم رودخانه میان ولان توسط متخلفان، با اخذ دستور از مقام قضایی و طی مراحل قانونی اقدام به قطع درختان و آزاد سازی تصرفات مربوطه شد.

او افزود: در حال حاضر آزادسازی تصرفات حریم و بستر سراب "گلم کاو" و مسیر رودخانه فوق نیز با همکاری و مشارکت مردم منطقه در حال اجرا است.

رییس امور آب سلسله ادامه داد: مراحل قضایی و اخذ دستور مربوط به آزادسازی سراب امیر و سراب پاپی نیز از دادستان عمومی و انقلاب شهرستان در حال پیگیری است و این مکان‌ها نیز بزودی رفع تصرف خواهند شد.

جودکی افزود: تمام مراحل قانونی و حقوقی در خصوص آزادسازی بستر و حریم رودخانه کهمان انجام و سند رودخانه فوق نیز صادر شده است بنابراین بزودی تمام اراضی واقع در حریم و بستر این رودخانه آزادسازی می‌شود.

او گفت: با توجه به اینکه رودخانه‌ها و منابع آبی نعمت خدادادی، متعلق به تمام مردم و حق عامه و آیندگان هستند، اداره منابع آب با حمایت قاطع دستگاه قضایی تمام تلاش خود را جهت صیانت از انفال عمومی و جلوگیری از دست درازی به حریم، بستر مجاری آبی و رودخانه‌ها بکار گرفته است و در این مسیر با تمامی متخلفان بدون هیچگونه اغماضی برخورد قانونی خواهد شد.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.