مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از حضور و ارائه خدمات غرفه این جمعیت در نمایشگاه رزمی، فرهنگی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عزت اله ضربی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل امروز با اعلام این خبر گفت: در این نمایشگاه، غرفه نمایشگاه عکس از اعزام و فعالیت امدادگران در جبهه های حق علیه باطل برپا شده است.

او اظهار داشت: نمایشگاه عکس اعزام امدادگران استان اردبیل به دفاع مقدس و عملکرد جمعیت هلال احمر در دوران دفاع مقدس، تصاویر شهدا و وصیت نامه شهدای امدادگر استان، فضا سازی دوران دفاع مقدس در غرفه جمعیت هلال احمر به معرض نمایش گذاشته شده و مباحث امداد و کمک های اولیه و مواردی از این دست هم در این غرفه آموزش داده می شود.

ضربی افزود: مبادله بیش از 38 هزار پیام برادران آزاده، تنظیم و ارسال 10 هزار فرم جستجوی مفقودین، اعزام بیش از هزار نفر امدادگر به مناطق جنگی و نائل شدن 4 نفر از امدادگران به مقام شامخ شهادت، کمک به خانواده های شهدا، اسرا، مفقودین، مهاجرین و جانبازان به تعداد 585 نفر از اقدامات جمعیت هلال احمر در زمان هشت سال جنگ تحمیلی بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: جمعیت هلال احمر استان اردبیل علاوه بر ۴ شهید امدادگر، 12 نفر جانباز و یک نفر آزاده تقدیم انقلاب کرده است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.