رئیسی در جلسه هیئت دولت:

حق الزحمه معوقه معلمان و خسارات کشاورزان را پرداخت کنید/ مدارس اول مهر بازگشایی می‌شود، تمهیدات لازم برای آموزش حضوری اندیشیده شده است

رئیس جمهور در دستوری به رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: حق الزحمه معوقه معلمان و خسارات ناشی از خشکسالی کشاورزان را پرداخت کنید.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیات دولت در دستوری به رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: حق الزحمه معوقه معلمان و خسارات ناشی از خشکسالی کشاورزان را پرداخت کنید.

رئیسی در ادامه بر ضرورت بازگشایی مدارس تاکید کرد و گفت: فعلا به خاطر شرایط کرونایی، مدارس به صورت مجازی و در برخی مناطق به صورت ترکیبی از مجازی و حضوری، فعالیت خود را آغاز می‌کنند تا به مرور با بهتر شدن شرایط، شاهد آموزش حضوری در مدارس کشور باشیم.

رئیس جمهور تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش و مدیران مدارس باید برنامه‌ریزی دقیق و مشخصی براساس شرایط شهر‌ها و استان‌های کشور از نظر بیماری و شمار دانش‌آموزان در کلاس‌ها برای حضوری و یا غیرحضوری بودن کلاس‌ها داشته باشند و آن را با دقت اجرا کنند.

رئیسی با بیان اینکه تمهیدات درباره بازگشایی مدارس با توجه به واکسیناسیون معلمان و دانش‌آموزان اتخاذ شده است، اظهار داشت: جای نگرانی نیست، واکسیناسیون انجام شده و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مدارس و مراکز آموزشی می‌توان سال تحصیلی جدید را آغاز کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه تردیدی نداریم فعالیت آموزشی در مدارس و دانشگاه‌ها باید در زمان خودش آغاز شود، تاکید کرد: آموزش اعم از مجازی، حضوری یا ترکیبی باید مدیریت شده باشد. اگر در جایی امکان آغاز آموزش از اول مهر به شکل حضوری نیست، این نباید تا آخر سال تحصیلی ادامه یابد.

رئیس قوه مجریه ادامه داد: آموزش مجازی باید در نهایت به مدت ۱۵ روز تا یک ماه باشد و بعد از یک ماه به آموزش حضوری و یا ترکیبی از آموزش حضوری و مجازی تبدیل شود و حتماً باید آموزش حضوری را در کنار آموزش مجازی داشته باشیم.

رئیس جمهور همچنین بر ضرورت انتخاب یک سخنگو برای آموزش و پرورش برای اظهارنظر و اطلاع‌رسانی دقیق و واحد تاکید کرد.

رئیسی همچنین در ادامه درباره موضوع رتبه‌بندی معلمان که در مجلس شورای اسلامی درحال رسیدگی است، با تاکید بر ضرورت انجام یک کار دقیق و کارشناسی در این زمینه با همراهی مجلس و دولت، گفت: متأسفانه در طرح رتبه‌بندی معلمان، آنچه در وهله اول به اذهان تداعی می‌شود، بحث مالی و پرداخت‌ها است، درحالی که مباحث مالی فقط یک بخش از طرح رتبه‌بندی است و این طرح اساسا برای ارتقای جایگاه معلمی و هویت، منزلت و جایگاه معلم و البته معیشت معلم است.

رئیس قوه مجریه همچنین با اشاره به مشکلات ناشی از خشکسالی در کشور، بر تامین اعتبارات لازم از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای پرداخت خسارات خشکسالی به کشاورزان و باغداران تاکید کرد.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر لزوم تکریم و توجه جدی به ارباب رجوع، اظهار داشت: وزرا و روسای دستگاه‌های اجرایی حتما کسانی را برای بررسی اینکه در زیر مجموعه خودشان با ارباب رجوع چگونه رفتار می‌شود و چگونه مشکل آن‌ها حل می‌شود، تعیین کنند.

وی ادامه داد: وزرا و روسای دستگاه‌ها شخصا این موضوع را پیگیری کنند تا از حال ارباب رجوع مطلع شوند. بازرسانی را بگذارید که ببینند با کسانی که به دستگاه‌های دولتی مراجعه می‌کنند، چگونه برخورد می‌شود.

رئیس جمهور در ادامه با تاکید بر لزوم شایسته‌گزینی در انتصاب‌ها اظهار داشت: خیلی مهم است که مردم ببینند آیا آن شاخص‌هایی که در دولت تعیین شده در انتصاب‌ها لحاظ می‌شود یا خیر. مردم و جوانان، در فضای حقیقی و مجازی نظاره‌گر هستند تا ببینند کسانی که انتخاب می‌شوند با این شاخص‌ها همخوانی دارند یا نه؟ آنجایی که همخوانی دارد مورد استقبال قرار می‌گیرد و آنجا‌هایی که احیانا مورد سوال هست، طبیعتا ابهام ایجاد می‌شود.

رئیس قوه مجریه تصریح کرد: تاکید دارم حتما از بازنشستگان استفاده نشود، چون خلاف قانون است. نص صریح قانون است که نباید از بازنشسته استفاده شود. در مواقعی هم که یک ضرورت جدی اقتضا می‌کند، باید مورد اضطراری را به صورت اضطراری حل کنیم، و نه اینکه دائمی شود.

رئیس جمهور تاکید کرد: مسئولان دولتی باید به قانون منع بکارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های دولتی پایبند باشند.

رئیس قوه مجریه ادامه داد: نکته بعدی این است که باید سطح سنی مدیران را پایین بیاوریم. هر چه از جوان‌تر‌ها استفاده شود و به آن‌ها میدان داده شود، مناسب‌تر است. دوستان گاهی به همسن و سال‌ها و رفقای خود و کسانی که مدتی با آن‌ها کار کرده‌اند، بیشتر اعتماد دارند، اما باید نگاه را به سطحی آورد که افراد ولو ممکن است همکلاس، همراه و همکار ما نبوده باشند، اما در یک سطح قابل قبولی هستند و جوان هم هستند، پس می‌شود به آن‌ها اعتماد و با آن‌ها همکاری کرد. این نگاه، نگاهِ مقام معظم رهبری هم هست، دوستان هم توجه کنند که انشاءالله عملا جریان مدیریت را در کشور جوان کنیم. ضمن اینکه ممکن است کسانی باشند که این‌ها بتوانند آینده کشور را در بخش‌های مختلف با تجربیاتی که دارند، اداره کنند.

رئیس جمهور در ادامه سخنان خود با اشاره به فرارسیدن ایام گرامیداشت دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت، شجاعت، شهامت، ایستادگی، توکل و ایمان و همه مظاهر عالی است. دفاع مقدس یک تابلوی نورانی است که رزمندگان و مجاهدان ما ترسیم کردند و برای همیشه پیش روی همه ماست. همواره باید به این تابلو توجه کنیم و بدانیم که آنچه پیروزی ما را رقم زد، حرکت جهادی رزمندگان بود و امروز هم اگر بخواهیم از مشکلات عبور کنیم، لازمه آن حرکت جهادی است.

رئیسی تاکید کرد: هر چه از زمان آغاز فعالیت دولت می‌گذرد بیشتر به این مساله ایمان پیدا می‌کنم که مشکلات کشور در درون قابل حل است و بیشتر به توانایی‌ها و داشته‌های کشور باور پیدا می‌کنم. هر چه زمان می‌گذرد بیشتر به این سخن بلند رهبری ایمان پیدا می‌کنم که فرمودند ما مشکلی نداریم که به دست توانای مردان و زنان این کشور قابل حل نباشد؛ لذا از همکارانم می‌خواهم تلاش خود را مضاعف کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
متاسفانه تورم همه رو به جون هم انداخته.تاوقتی تورم بالای ۲۰ درصد هست هیچ افزایش حقوقی بدرد نمیخوره.علاج مشکلات فقط و فقط کاهش تورمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
در جواب بعضی کامنت ها:الان دانشگاه فرهنگیان بهترین رتبه ها داره می گیره اگر شما هم می توانستی معلم میشدی!! اگر کسی میره دانشگاه آزاد یا پیام نور مجبور چون تداخل با کارش پیدا می کنه!! معلمان بیکار نیستند امسال حضوری شده و شیفت بعد از ظهر هم به گزارش و تصحیح اوراق و تکالیف و... می گذره آن دسته هم که شغل دوم و... دارند معدود هستند و همه شرایط شغل دوم ندارند یک معلم آنقدر باید حقوقش خوب باشه که بدون دغدغه و شغل دوم فقط تعلیم و تربیت بچه ها بر عهده بگیرد!!! معلم ها باید بیشترین حقوق و مزایا داشته باشند چون آموزش رکن اصلی هر جامعه است!!!
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۷:۲۰ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
اکثر معلمای ما چند شغله هستن.به دودلیل .هم حقوقشون کمه.هم کلا بیکارن.امیدواریم با طرح رتبه بندی مشکلاتشون حل بشه ولی تجربه نشون داده اگر این طرح اجرا بشه ماهی ۵۰ میلیون هم حقوق بگیرن باز ۶ ماه بعد و سال بعد بخاطر تورم دوباره اعتراض و اعتصابه.آموزش پرورش جراحی کلی میخواد نه تزریق موقتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
عارفان علـم عاشـق می شوند بهـترین مردم معلـم می شـوند عشق با دانش متمم می شود هر که عاشق شد معلم می شود 

هر کس هر چه گفت اهمیت ندهید اگر عاشق هستید عاشقی کنید!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
معلم هم معلمای قدیم.با رتبه بالای کنکور در تربیت معلم و دانشگاه فرهنگیان قبول میشدن.الان با سهمیه و مدرک لیسانس معدل ۱۲ علمی کاربردی استخدام میشن .بعد با ادامه تحصیل در پیام نور و دانشگاه ازاد فوق لیسانس و دکترا میگیرن و به کارگران لقب بیسواد میدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
جون مادرتون مدارس رو تا عید سال 1401 بزارید تعطیل بمونه تا کل جمعیت کشور واکسینه بشن بعد باز کنید مدارس رو فصل سرما نزدیکه اگر موج بعدی کرونا بیاد مرگ روزی 700 تا 1000 نفر در روز رو شاهد خواهیم بود
Iran (Islamic Republic of)
طرفدار باران کوثری از بهمن ۹۹ برای همیشه و تا ابد
۱۴:۰۴ ۰۳ مهر ۱۴۰۰
دقیقا آفرین
United States of America
ناشناس
۱۲:۵۴ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
ما تو فامیل چن تایی معلم داریم تنها خونواده هایی هستن که خونه ویلایی.سفر خارجی.زندگی سطح بالا دارن مرکز استان هم هستیم مابقی صبح تا شب سگ دو میزنن سالی یبار مشهد با اتوبوس میرن.هروقتم هرجا مهمونی باشیم فقط اونا مینالن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
تو از پرچم آمریکات معلومه معلمای فامیلت مال ایران نیستن وگرنه ویلا و سفر خارجی کجا بوده
United States of America
ناشناس
۱۲:۵۴ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
ما تو فامیل چن تایی معلم داریم تنها خونواده هایی هستن که خونه ویلایی.سفر خارجی.زندگی سطح بالا دارن مرکز استان هم هستیم مابقی صبح تا شب سگ دو میزنن سالی یبار مشهد با اتوبوس میرن.هروقتم هرجا مهمونی باشیم فقط اونا مینالن.یه ضرب المثل یهودی میگه همیشه سیر بخور ولی خودتو گرسنه نشون بده حکایت معلمای ایرانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
حتما چند شغله هستند!! من خودم معلم هستم 4 میلیون میگیرم 2 میلیون کرایه خانه و ماشین تا روستا است چطور برم خارج؟! انصاف هم خوب چیزیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
عزیزم خیلی از معلما چون شغلشون کفاف نمیده یه شغل دیگه هم دارن، معلم ریاضی دبیرستان من علاوه بر شغل معلمی، باغدار هم بود و سرویس مدارس هم بود برا همین طبیعیه که یه ماشین دنا داشت. ضمناً باعث تاسفه که جنابعالی معلمان شریف و مظلوم این کشور رو با این ضرب‌المثل بی‌ربط ارتباط میدی. اگه سیر میخوردن و خودشونو گرسنه نشون میدادن شما چجوری فهمیدی که خونه ویلایی و سفر خارجی و زندگی سطح بالا دارن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
حقوق معلمان باید از همه بیشتر باشد چون تربیت یافته معلمان هستند!! امسال هم حضوری ما فقط یک میلیون کرایه ماشین بدیم تا روستا!! نه حق مسکن نه هزینه ایاب و ذهاب و... چطور میگید معلم حقوقش خوبه!! روزانه 100 کیلومتر جابه جا میشیم!! در روستای بدون امکانات!! انصاف و وجدان ندارید!! از 4 میلیون حقوق بنده یک میلیون کرایه ماشین یک میلیون کرایه خانه!! با 2 میلیون باید سماق بمکیم تا آخر ماه چطور ادعا دارید بهترین تربیت و تدریس داشته باشیم نه اضافه کار نه مزایایی!! بیمه طلایی که حذف شد و وام ها هم 18 درصد شده!! کجای دنیا معلمش اینطور زندگی می کند صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه هم که اختلاس شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
صرفا نباید افراد موفق رو حاصل تربیت مدارس بدونید اون سارق جانی اراذل اوباش قاچاقچی و سایر خلافکارهارو هم باید در حیطه مسئولیت خود قرار دهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
معلم رو اخراج کنید
دولت مگه بنیاد فرهنگی آموزشی هست

مردم اگر فکر میکن با درس خوندن توی مدرسه ها موفق میشن خودشون هزینه کنن
دولت اگر بخواهد کمکم کنه به مردم فقط آموزش الکترونیکی به میلیونها دانش آموز بهترین با کیفیت ترین و کم هزینه ترین آموزش ها در اختیارشون رو بزاره

برای کسب دانش چند زبان بین المللی کاملا یاد بگیرد و از اینترنت بهترین استفاده کنید
خودتون رو علاف مدرسه فلان و دانشگاه بهمان نکنید هیچ چی ازش درنمیارید

اگر توی دانشگاه علمی کاربردی نورآباد ممسنی هم درس بخونید میتونید بهترین دانش یاد بگیرد توی دانشگاه تهران شون هم هیچ مهارتی یاد نمیدن تاکید میکنم هیچ مهارتی یاد نمیدن

دانشگاه یعنی ی مشت دیوار و تخته و صندلی که هر روز صبح مجبوری نظم داشتن رو تمرین میکنی فقط همین!!!! بعدازظهر هم میری خوابگاه پرسه مثل خرس میخوابی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
چرت و پرت میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
بلافاصله بعد از اجرای رتبه بندی تورم ۳۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد تزریق سالیانه ۲۰۰ هزار میلیارد تومن از طریق چاپ پول بدون پشتوانه که تولیدی پشت سرش نباشه طوفان بپا خواهد کرد .همه مدارس رو دولتی کنین بعد رتبه بندی.نمیشه که پدرمادرا هم مالیات بدن هم شهریه مدرسه بدن هم بابت تورم رتبه بندی جیبشون خالی بشه بخاطر یه قانون از سه جا ضربه بخورن راحتیش مال ۱ میلیون معلمه تورم و بدبختیش مال ۱۵ میلیون شاغل و کارگر دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
چرابه پرداختی چند صدمیلیونی به مسئولان سلبریتی ها ‌فوتبالیست ها اعتراض نمی کنی به افزایش حقوق معلم که کمترین دریافتی را دارد معترضی جوری گفتی انگار معلم یکسره درسفرخارجی به سر می برد یا فرزندانش درخارج درس می خوانند حیاکن
-
ناشناس
۱۱:۲۴ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
آخه نه خیلی زحمت می کشند بایدحق زحمت بگیرند جناب آقای رئیس جمهور پس پرسنل بهداشت ودرمان کجای برنامه های شما جادرن 2ساله با کرونا مبارزه می کنند وجون خودشونو خانواده هاشون از دست میدن حق زحمت ندارند؟پس کجا رفت عدالتتون فقط برای رای جمع کردن بود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
معلم اگر نبود کادر درمان درست نمیشد زحمت معلم دانش آموز رو راهی دانشگاه می کنه . یاد بگیر به معلم احترام بذاری و با معلم درست صحبت کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
من نمیدونم چرا موقع اعتراض معلما شغلای دیگه رو میکشن وسط؛ خب خوبه منم بگم چرا پرسنل بهداشت و درمان؟ پس کارگرای بیچاره چیکار کنن؟ چرا کارگرا، پس معدنچی‌ها چیکار کنن؟ اونا خودشون زبون دارن نیازی به وکیل و وصی ندارن که جنابعالی شدی مدافع کادر سلامت. هرچیزی جای خودش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
معلمان با توجه به امتیازاتی که دارن و موظفی ماهانه کم که 96 ساعته و تقریبا 5 ماه سال بدون یک دقیقه کار حقوق کاکل میگیرن،باید بین کارکنان دولت حداقل دریافتی رو داشته باشن درضمن دوسال خدمت سربازی رو هم که نرفتن باید مابه التفاوتش از حقوق شون کسر کنن اونوقت عدالت بین تمام کارکنان دولت برقرار میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
دوسال سربازی مفت که حذف نمیشه، به جاش 4 سال باید برن توی روستا و مناطق سخت تدریس کنن ضمناً یک ماه آموزشی هم که اصل سربازیه رو دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۹ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
چه کاری انجام می دهی حاضرم کارم را باشما عوض کنم وشما بیایی ونودو شش ساعت کار کنی ومن جای شما کار کنم که کمتر از این ساعت هست معلم درهمین نودوشش ساعت یکسره مشغول کار هست ولی شما یک سوم ساعتی که دراداره هستی مشغول کار نیستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
پول برای سلبریتی فوتبالیست مسئول شرکت نفتی پزشک استاددانشگاه هست ولی به معلم می گویید پول نیست درصورتیکه تمام این افراد در مکتب معلم آموزش دیده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
معلم عزیز خودن با پزشکی که تو کنکور جز رتبه های برتر بوده هفت سال سخت ترین دوره رو /گذرونده بعد برای متخصص شدن کلی زحمت کشیده و چهار پنج سال هم برای تخصص درس خونده با معلمی که با رتبه چهار پنج رقمی رفته دانشگاه فرهنگیان و برای خوندن درس های خیلی ساده ابتدایی که حقوق هم گرفته مقایسه نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
اجرای سریع رتبه بندی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
جالبه هر جایی میری معلما حقوق خودشونو با آلمان و امریکا و ژاپن مقایسه میکنن خب برادر عزیز چرا حقوقتو با اونا مقایسه میکنی عملکردتو با پاکستان و سومالی؟شما مثه اون کشورا مخترع و مدیرعامل و کارآفرین و نخبه تحویل بده ماهی ۱۰ هزار یورو هم بگیر نتیجه کار و زحمت شما بوفور در خیابونا و جامعه و تربیت و فرهنگ و سواد هویداس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
به تو 50 هزار تومن بدن بگن با این آجر و سیمان یه خونه بساز، چه خونه‌ای میسازی؟ عملکرد معلم پاکستان و سومالی رو تو رفتی دیدی که با ایران یکی میدونی؟ پیشنهاد میکنم یه سر بری پاکستان مدرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۳ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
بیشترین بودجه باید برای آموزش و پرورش باشد و بیشترین حقوق برای معلمان تا کشور پیشرفت کنه و اگر جهان سوم باقی خواهیم ماند! 80 درصد هیات علمی که کم است باید صد در صد هیات علمی باشد کار معلمی بسیار مهم است چون پزشک، استاد، مهندس و... تربیت می کند و انسان سازیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
تو جوامع غرب و پیشرفته عملکرد و سطح بالای معلمان باعث شده هیچکس نسبت به درامد بالای انها اعتراض نکنه ولی قطعا معلمان ما با این سطح علمی و اخلاقی شون نمیتونن توقع درامد بالا داشته باشن چون کل جامعه قبول نمیکنه اینها درامدشون بالا باشه،این معلمان کشور ما اگه درامدشون ماهانه یک میلیارد هم بکنن کارایی شون همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
وقتی توی زندگیت مشکل اقتصادی داشته باشی و مجبور باشی کار کنی ولی حقوقی که بهت میدن خیلی غیرمنصفانه باشه طبیعیه که اخلاقی برات نمیمونه، شما حقوق یه استاد دانشگاه رو بده به معلم ببین نازت نمیکنه یا نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۴ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
میخواد اول مهر مدارس رو بازگشایی کنه. ؟؟؟؟
مگه زده به سرش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۴ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
معلمان عزیزی که میگویید 3میلیون حقوق میگیریم این 3میلیون نیست ومبلغ4/200تومن هست با کسر بیمه و...... صندوق قرض الحسنه و.... شاید 3میلیون شود ایا میدانید یک درجه دارارتش2/800میگیرد؟ ایا سختی خدمتی شماها بیشتر هست یا نظامیان؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
درجه دار ارتش 5 سال پیش 4/5 بود دیپلم گروهبان نیروی دریایی بندر عباس چطور حساب می کنی؟! کلی مزایا و ماموریت و... هم داره و گفت فعلا توی انبار غذای سرباز ها کار میکنم!! همه که لب مرز نیستند و الان هم جنگ نیست!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
پاسخ به 12:34
دوست عزیز بندرغباس وخارک وکنارک وسیری و.... حق عملیاتی میگیرند بعدش هم لطفا مااگاهانه نگو4/5 بندرعباس 1000کیلومتر باتهران فاصله دارد دوری ازمرکز وگرمسیری و.... بقول تو اگر هم 4/5درست باشد که نیست حق گرمسیری حق عملیاتی حق دوری ازمرکز و.... کلا میشود4تومن چطور5سال پیش 4/5 میگرفت؟ پس اگر بنا بردروغ باشد معلمان کمتر از8تومن حتی تازه ورود حقوق نمیگیرد دروغ نگویید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
سلام اموزش وپرورش مدرسه محور دیکر غیرقابل قبول هست والان باید اموزش وپرورش تغییر اساسی کند وتنها حدود صد معلم برای کشورلازم هست ودیکر لازم نیست کتاب کاغذی چاپ شود جرا ازوجود سی دی ودیکرابزار دیجیتال دراموزش وپرورش استفادهنمیشود که سالانه باعث نابودی هکتارها جنکل میشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
نه بابا ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
اگر این تفکرات قابل اجراشدن بودکشورهای توسعه یافته اجرا می کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
کاش اینقدر که بفکر معلمان هستید بفکر سایر اقشار هم بودید همه هم و غم دولت مجلس فقط معلمان هستند حقوق اینارو به صد میلیون نرسونن ساکت نمیشینن بقیه هم که هیچن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
داداش گلم اینا فقط دائم حرفشو میزنن که شما دائم فکر میکنی دارن برا معلما کار میکنن. فقط هر ماه و هر سال هی میگن فردا رتبه بندی اجرا میکنیم فردا فوق العاده تصویب میکنیم ولی اینارو فقط برا رسانه و خبرنگار میگن همون فردا که بری آب از آب تکون نخورده. ضمناً اینا حق معلما رو نخورن صد میلیون پیشکش مورد داشتیم همون دو سه میلیون رو هم ندادن و شده معوقه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
حقوق معلم توی آمریکا 135 میلیون تومنه محض اطلاع. (متوسط 5000 دلار، یعنی تو خود آمریکا طرف میتونه با حقوق یک ماهش 4 تا آیفون بخره 1000 دلارم بزاره برا خرجیش)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
فقط حقوق معلمان 135 میلیون نیست حقوق کارگر نظامی پلیس کادر بیمارستان ...همه شون حقوق بالای 130 دارن طول ایران اگه میخواد مثل امریکا به معلم حقوق بده باید به سایرین هم این حقوق بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
خب بده من که مشکلی ندارم، حداقل باید یه معلم از زیر خط فقر بیاد بیرون نباید بیاد؟ اصلا نمیگم 100 میلیون و... فقط درحدی که معلما لنگ خورد و خوراکشون نباشن. والا یه خانواده 3 نفره حداقل روزی بالای 100 تومن مخارجشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
بعضی ها میگن چرا معلم 80 درصد هیات علمی می خوان!! دوست عزیز این یک مطالبه است که از قانون سال 90 اجرا نشده!! یعنی 10 سال مسکوت مانده!! بحث استاد دانشگاه و معلم بودن نیست!! یک معیار قانونی از سند تحول بنیادین و سال 1390!! پس دایم نگویید مقایسه!! این مطالبه به حق 10 سال است که به خاطر عدم اجرا ذینفعان ضرر دیده اند ان شا الله که اجرا بشه هر چند خسارت های گذشته جبران نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۱:۳۴ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
همین الان حق الزحمه معلمان و کشاورزان را میریزم بحسابشان // اخه این حرفها را به کی میزنی؟؟ من باید بریزم یا جنابعالی ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
بعضی ها همچون دکتری و استاد دانشگاه می کنند که انگار که هستند؟! اگر دانشجو نباشد شما می خواید چه کار کنید؟! اکثر کارها دانشجو انجام میده و متاسفانه بعضی ها روز به روز مغرور تر و متکبر تر! چه خبره 20 تا 50 میلیون؟! اگر شما ادعا دارید پس چرا وضعیت مملکت این طور؟! مگر ادعای تولید علم و نخبه بودن ندارید پس چرا نمی بینیم؟! متاسفانه نوشتن چند تا مقاله کپی و تحقیقات غیر کاربردی رزومه می شود و بعد هم ادعا!!! شما فقط برای خودتان کار می کنید و برای مردم کاری نکردید!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
شما معلمان هم خیلی ادعا دارید ادعا تربیت فرزندان این کشور،خب نتیجه کارتون چیه،روز به روز وضعیت بچه ها اسف بارتر میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
آقای ریسی شعار دادی که گرانی درست شود مواد غذایی تمام بازارها چهل درصد بیشتر شده آیا عمل بهتر یا شعار یک عده‌ای به شما ری دادن که تحول ایجاد کنی ارزش پول ملی تورم گرانی کم شود ولی وضع بدتر شده تا که باید فقط حرف شعار کوش کنند مگر ایران کشوری نداری است که اقتصاد آن به این روز افتاده تا که مافیای فساد کران راند خواران دست از زندگی مردم بر نمی دارند چرا جلوی واردات باز نمی شود تا مردم اقتصاد نفس بکشد چهل سال ما هنوز خودرو ملی نداریم حمایت از تولید نباید کالا را چند برابر قیمت آن بخرد که تولید رشد کنند چهل بی عدالتی ظلم خطا بس است صدای ناراضی بودن نود درصد جامعه را بشنوید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
بذار یک سال بگذره از انتخابش هنوز دولت رو درست حسابی دست نگرفته بعدش هم مسائل اقتصادی یکی دو ساله حل نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
معلمان که بر گردن همه حق دارند کادر درمان غیر پزشک وزارت بهداشت را فراموش نفرمایید.که در شهرستان‌های دور از مرکز استان با مطالبات فراوان بی منت مشغول خدمتند. .وبا سلامتی مردم در ارتباطند..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
من با نظر بعضیا کاملاً مخالفم که معلمان رو با کادر درمان و کارگران و... مقایسه میکنن و میگن چرا به شما بدن بدن به اونا. خب هر شغلی جایگاه خودش رو داره معلمان هم مخالف افزایش حقوق کادر درمان زحمت کش و کارگران عزیز نیستن ما هم از خدامونه حقوق اونها هم افزایش پیدا کنه و کسی محتاج و نیازمند نباشه ولی این اشتباهه که مطالبات معلمان رو با کمبود حقوق کارگران و کادر درمان توجیه میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ایثارگر فرهنگی
۱۶:۰۳ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
به معلمین چند پایه که کیلومترها در کوه و دشت پیاده روی می کنند تا به محل خدمت در روستا های دورافتاده برسند و بدون هیچ امکانات صادقانه خدمت میکنند. به طور ویژه رسیدگی شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
در این چند روز کارگر ها پیام میدن و خودشان را با ما مقایسه می کنند شما قرار است ساختمان بسازی نه انسان! اشتباه شما یک خانه خراب شدن اما اشتباه و مسئولیت ما روی زمین را میره! هر کس جایگاه خودش داره باید بهترین حقوق و مزایا به معلم بدن تا بهترین ها تربیت کنه در ضمن شما اگر حق می خوای برو از نجومی بگیران میلیاردی و میلیونی بگیر نه معلم 3 میلیونی!! 80 درصد هیات علمی حق معلم است!! در ضمن استادی که دم از ساعت بیشتر میزنی اون وقت ما باید 100 درصد می گرفتیم! نصف کارها به عهده دانشجو و جناب عالی فقط میگی یک پاورپوینت درست کن کنفرانس بده!!! معلم کلاس ابتدایی ذره ذره یاد میده در ضمن معلم همه ی درس هاست! ورزش علوم ریاضی و... کلی طرح هم داره مثل جابر، ارزشیابی توصیفی درس پژوهی اقدام پژوهی گلستان خوانی خوانا بوم و... عصر هم برگه تصحیح می کنه و گزارش و... 24 ساعت موظفی اسمش در صورتی که هفته ای 48 ساعت و اگر مجازی باشه 56 ساعت تا 12 شب مشغول! انصاف و وجدان و عدالت داشته باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
انصاف نيست خود را به دانشگاه مقايسه كنيد. اين دو كاملا متفاوت هستند. البته از زماني كه وضعيت آموزش و پرورش به اين روز افتاده ديگر نبايد توقعي از معلم داشت. وقتي كه مدارس غير دولتي مثل قارچ افزايش يافته و متاسفانه مدارس پولي شده ديگر معلم هم مثل معلمان جنتلمن سابق نيستند و فقط حرف از پول ميزنند و خود را مقايسه با ديگران ميكنند.
Iran (Islamic Republic of)
افسر بازنشسته نهاجا
۲۱:۵۷ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
واقعا برای شما معلم متاسفم که اینگونه یک کارگر را زیرپای تکبرخودت له میکنی اقای معلم متکبر تو هرچقدر انسان بسازی تا سقف بالاسرت محکم نباشد تا شهری ومجیطی که زندگی میکنی از زباله هایی که امثال تو درسطح خیابان میریزند تا این کارگران رفت وروب نکنند نتیجه خروجی معلمی شماچیست؟ اقای معلم چرا همه شغلهارا یک کفه ترازو وشغل معلمی را درکفه دیگرترازو میگذاری؟ اقای معلم متکبراگر کارگر نباشد مهندس وپزشک وخدماتی وپرستار ونیروهای مسلح نباشد تو با چه سازوکاری میخواهی تعلیم وتربیت به فرزندان این سرزمین بیاموزی؟ اقای معلم خودخواه درجایی گفتی تو ساحتمان میسازی من انسان نکنه انسان سازی شماها فقط پزشک وعلامه وپرستار وسردار وافسر درجه دار راشامل میشود ایا تبهکاران وجانیان وقاتلان ومفسدان اقتصادی واخلاقی هم اززیردست شماها رد میشوند یانه؟اگر شغلت انسانسازی هست پس بدان اول خودت را بعنوان انسان وانسانیت بساز تا اینگونه بریک شغل کارگری نتازی وخودبرتری بینی نداشته باشی اول تهذیب نفس متاسفانه یکی میخواهد تورو انسان کند اقایا خانم معلم عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
اقای معلم متکبر پس توچرا نمیری حق خودت را ازنجومی بگیرها بگیری چرا بحث حق میشود خودت ازدولت طلبکار میشوی ودیگران را به نجومی بگیران سوق میدهی؟ اقای معلم برای امثال معلمی مثل تو همین 3میلیون زیاد هست هیچ باید ازاموزش وتعلیم وتربیت اخراجت کنن حق تو درکسوت کادر اموزشی اموزشی نیست کسی اینگونه ادب دارد ومتکبر هست وبرکارگران عزیز هتاکی میکند جایش معلمی نیست معلمان شرف دارند وشریف هستند اگر قراره پول کلان بگیری فرزندان را تعلیم بدهی میخواهیم نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
والله تا جایی که مامیدانیم هرچقدر به حقوق شماها اضافه کنند سیرمونی ندارید طماع هستید بس کنید دیگه بیش ازاین درحق امثال تو بی ادب زیاد هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
اگه شما میتونید یک انسان خوب تربیت کنید ولی بخاطر پول ایکار رو نمیکنید،درضمن کمترین موظفی رو بین تمام کارمندان دولت دارین از روز اول تحصیل که حقوق میگیرین و سنوات میخورین خدمت هم که نمیرین،در ضمن خودتون اصلا با یک هئیت علمی مقایسه نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
چی میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
همه میبینید دیگه معلمان عزیز هر روز عصرها ورقه تصحیح میکنن هر روزفیعنی هر روز امتحان کتبی و هر روز بعد از ظهرها تصحیح اینقدر دروغ میگید که مردم اینقدر در مقابل تون گارد میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
اونی که ادب نداشتی و نوشتی معلم طمع می کنه شما یکی خواهشا ساکت ..!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
من هم یک معلم هستم ولی با اظهارات این معلم مشکل دارم و حق میدم که ایشون تند رفتند ولی شماهم حق بدید که به خاطر مشکلات اقتصادی، معلمان عصبی و کم تحمل باشند. من بعید میدونم معلمان سابقی که با شلنگ و چوب بچه هارو تنبیه میکردند و فلک میکردند لایق صفت جنتلمن باشند ولی بین دانشگاه و مدرسه چه تفاوتی هست؟ هردو مکان محل تحصیل و آموزش و تدریس هست؛ یکی برای دانش‌آموز و یکی برای دانشجو. من هم دانشجو بودم و به چشم دیدم که بعضی از اساتید دانشگاه واقعاً هیچ زحمتی نمیکشند و تمام کار بر دوش دانشجوست هرچند همه‌ی اساتید اینطور نبودند و نیستند ولی مطمئناً قبول دارید که تدریس به دانش‌آموزی که از نظر درک و دانش در سطح پایینتری نسبت به دانشجو هست سخت‌تر باشه. ضمن اینکه این 80 درصد هیات علمی هم یه قانون قدیمیه که اجرا نشده فقط وگرنه حق قانونی معلمان هست. مطمئنم تک تک شما جدای از معلمانی که بدرفتار و بداخلاق بودند معلمان باوجدان و خوش‌اخلاق و با دانش بالا هم داشتید. شاید شما با دیدن تلاش برای افزایش حقوق معلمان برای جبران بی‌اخلاقی های معلمانتون مخالفت بکنید ولی فکر اون معلمان خوش‌اخلاق و بااطلاعات هم باشید و خشک و تر رو باهم نسوزونید. خود من هم در زمان مدرسه خیلی از معلمانم بداخلاق و ترسناک بودند ولی دلیل ورودم به شغل معلمی همان معلمان خوش‌اخلاق و تحصیل‌کرده بودند نمونه‌ی نزدیکش هم مادر خودم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
اشتباهات شما که خیلی زیاده بله راه میرن رو زمین دزدی میکنن قاچاق میکنن قتل میکنن تجاوز میکنن و ....صرفا نباید اون دکتر مهندسهای موفق حاصل تربیت مدارس بدونید اون هموطنان خلافکار هم از زیر دست معلمان خارج شدن،در ضمن حقوق سه میلیون یه دروغ بزرگه فقط کافیه حکم یه دانشجوی تربیت معلم ببینید تا بدونید حقوق سه میلیونی معلم افسانه ای بیش نیست،چرا شما حق ت از نجومی بگیر نمیگیری و میخوای از بیت المال بکنی،حقوق شما صد برابر هم بشه نهایت کارایی شما همینه دقیقا این طرز صحبت کردن شما حرف منو تصدیق میکنه که درامد هرچه قدر هم بیشتر کنن همینیکه هستین میمونین،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
آقای رییسی شما مشکل تورم و تولید رو حل کن خودبخود مشکل همه حقوق بگیران و صنعت و صادرات و واردات حل خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۱۵:۲۶ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
ظاهرا از شروع کرونا حق التدریسی های دانشگاه بخصوص دانشگاه آزاد آن مبلغ ناچیز استادیشون رو نگرفته اند. ظاهرشون استاد هست ولی از گدای سرکوچه هم درآمد کمی دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
یه پولی به رانندگان سرویس مدارس و فروشندگان کیف و لوازم تحریر بدید که این قدر مرگ دانش آموزان رو با بهانه های مختلف طلب نکنن.
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۵:۲۵ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
ببخشید // فرمودید پرداخت کنید // کی باید پرداخت کنه ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
آموزش مزخرف حضوری رو اصلا قبول نداریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
مجازی عالیه.
مرگ بر حضوری
Iran (Islamic Republic of)
طرفدار باران کوثری از بهمن ۹۹ برای همیشه و تا ابد
۱۶:۱۱ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
متاسفانه تو این ۴۰ سال قوه حسادت را در شما قوی کرده اند به شما که کی چقدر حقوق می گیرد تو هم تلاش کن پیشرفت کن تا حقوق تو هم زیاد شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
این طلبکاری فرهنگیان کی تموم میشه؟همیشه تعطیل و بیکارن .بیشترین حقوق به نسبت ساعت کاری و عملکرد در جهان متعلق به معلمان ایرانه.مهرماه که قراره هفته ای ۱۰ ساعت برن مدرسه اعتصاب میکنن.۳۰ درصد مدارس هم که خصوصی و غیرانتفاعی شده .اون ۷۰ درصد مابقی رو هم غیرانتفاعی کنین خیال همه راحت شه.تا کی باید مردم و مالیات دهنده ها تقاص زیاده خواهی و زیاد بودن و قدیمی بودن ساختار آموزش پرورش رو بدن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
شما که راست میگی!
حق داری به نظرم اگر معلم دوران ابتداییت خوب برات وقت گذاشته بود الان درست حرف زدن و متن نوشت را یاد گرفته بودی تا الکی تهمت نزنی و دروغ ننویسی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
معلم دوست داره بیکار باشه و‌ پول بگیره !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
آره حتماً کارمندای پشت میز نشینی که دائم با گوشی بازی میکنن و جدول حل میکنن زحمت میکشن و سرکارن و معلمی که با بچه های شر و پر سروصدا سروکله میزنه هیچ کاری نمیکنه و همیشه بیکاره. لابد اون بچه ها هم از زیر بته یه دفه جدول ضرب و ریاضی و علوم و خوندن و نوشتن یاد میگیرن. همین نظر نوشتنت رو مدیون معلمتی که الان اومدی همچین توهینی به معلما میکنی.
Netherlands
ناشناس
۱۵:۰۲ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
متاسفم برات قاضی القضات متاسفم برای خودم که در سایه شما زندگی میکنم متاسفم که عمری را در سایه رهنمودهای قشر شما سپری کردم و انچه را که دیدم و شنیدم گفتم انشا الله بز است مدارس کجا اول مهر باز میشود چرا دروغ میگویی ایا امثال تو جانشین امام زمانند چرا شان ایشان را پایین میاورید حالا بعد از چند خودکشی و ... حالا یادت افتاده پرداخت کنی تا کی ماله کشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
شماهستی که متوجه نمی شوی ونسبت دروغگویی می دهی
کجا گفتندمدارس بصورت حضوری بازگشایی می شود.
بلکه منظورآغازبه کارمدارس با توجه به موقعیت وشرایط هر منطقه به شیوه مجازی، ترکیبی ودرصورت حضوریست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
نتایج انتخاب رشته کی اعلام میشه من از استرسسسسسسسسس مردممممم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
80 درصد هیات علمی حق معلمان است معلم چطور با 3 میلیون زندگی کند؟! نترسیده از جیب کسی نیست! حق معلمان را بدهید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
مگه میشه معلم یا کارمندی حقوقش ۳ میلیون باشه؟متاسفانه فرهنگیان عزیز قسط وام خرید ماشین و یخچال ساید و سفر خارجی و خونه وغیره رو از دریافتی کل کم میکنن مبلغ خالص پرداختی رو میگن قبول داریم تورم زیاده قبول داریم حقوقتون واقعا کمه.ولی بخدا قسم ۳ تومن نیس اگر دولتی و حکومتی به معلمش در وضع کنونی ماهی ۳ تومن فقط ۳ تومن حقوق بده مستحق مجازاته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
متاسفانه 3 تا 6 میلیون میانگین! معلم های جوان با 3 شروع می کنند در صورتی که سایر ارگان ها 8 و 10 و 12 شروع میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
کذاب حکم یه دانشجوی تربیت معلم یعنی کسیکه شروع به کار نکرده پنج میلیون اونوقت میای میگی حقوق معلم سه میلیونه،وقاحت و دروغگویی هم حدی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
با سلام چرا 80 درصد همون 100 درصد عین عدالته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
اونی که میگی کذاب، من دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان پردیس باهنر اصفهان ترم پنج اینجا هستم، حقوقی که بهمون میدن 2 و 400 هست وقتی فارغ‌التحصیل بشیم میرسه به 3 تومن کذاب تویی. اون 5 تومن من نمیدونم از کجا میارید شما ها اگه لازم باشه حکمم رو هم نشونت میدم
France
ناشناس
۱۴:۳۵ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
با توجه به لزوم تامین معیشت همه معلمان طبق سند تحول بنیادین، ما معلمان خواهشمندیم ابتدا حقوق مکفی بالای خط فقر ۱۲ میلیونی را در لایحه رتبه بندی در دستور کار قرار دهید سپس نسبت به تخصیص رتبه ها مطابق با حداقل ۸۰٪ حقوق هیات علمی اقدام نمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
انشاءالله سال دیگه هم مجازی باشه.
تا کامل کرونا ریشه کن بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
هنوز 20 درصد ملت هم واکسن نزدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
دوست عزیز یا شما نمی دانید درس چیه یا معلم و استاد را نمی شناسید
من معلمم و مدرک دکترای روزانه دانشگاه تهران
شما بفرمائید من چه جور ۱۶ سال درس خوندم و شما چه جور ۲۴ سال
من با مدرک دکترای تخصصی phd از بهترین دانشگاه ایران ۸۵۰۰ حقوق می گیرم و شما هم اگر دکترا داشته باشید حداقل ۲۰ تومن
شما ۸ تا ۱۴ ساعت تدریس در هفته دارید معلم ۲۴ ساعت
ما باقی ساعات را شما حق التدریس نمی گیرید ؟؟؟
درک و انصاف خوب چیزیه
تازه نصف اساتید دانشگاه از دانشگاه درجه یک مدرک نگرفتند
دانا باشید
Iran (Islamic Republic of)
صدرا
۱۶:۰۹ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
اول بشنو بعد قضاوت کن. دکترای مهندسی پلیمر از دانشگاه تهران، رتبه ۱ دکترا، عضو بنیاد ملی نخبگان. عضو هیات علمی دانشگاه ارومیه. حکم ناخالص هیات علمی استادیار رتبه ۱، ۱۰ میلیون و ۹۳۷ تومنه، با همسان سازی میشه حدود ۱۳ ناخالص که خالص دریافتیش میشه ۱۱ و ۸۰۰، حالا ۲۰ میلیون رو از کجا اوردی نمیدونم. ضمنا ساعات کاری ۵۴ است، سایر ساعات غیر موظفی باید در دانشگاه باشید دقیقا مانند یک کارگر حتی بدتر یعنی روزی ۱۱ ساعت. ریاضی بلد باشید ۵۴ تقسیم بر ۵ رو بلدید، مطمنی دکترا داری؟؟؟ اساتید دانشگاه از کی تا حالا ساعات غیر موظفشون حق التدریس حساب میشده؟؟؟ اول برو اطلاعاتت رو کامل کن بعد اظهار نظر کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
سلام آقای دکتر چند سال سابقه دارید ؟
Iran (Islamic Republic of)
مهیار
۱۹:۵۲ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
باشد
Iran (Islamic Republic of)
صدرا
۱۹:۵۴ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
اگر دکترا داشته باشید دیگه باید استادیار پایه ۱ را بدانید چند سال سابقه دارد. اطلاعتتون را تکمیل کنید بسیاری از مطالبی را که به اساتید نسبت دادید رو متوجه می شوید که اشتباه بوده است. دانشیار پایه ۱۵ با بیش از ۱۰ سال سابقه تازه با اجرای همسان سهزی کامل ۶۰ درصدی حدود ۱۸، ۱۹ میگیره... حالا ۲۰ میلیون رو بر چه اساسی میگید نمی دانم. ضمنا اساتید تابستان را تعطیل نیستند عزیزم. شما حداقل ۳ ماه تعطیلید اما اساتید ماهی ۲.۵ روز و سالی ۱ ماه مرخصی دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
دوست منم معلمه مدرک کارشناسی داره علوم تجربی درس میده متوسطه اول،دریافتیش بالای هشت تومنه نه سال هم سابقه داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
سلام آقای دکتر صدرا من مخلص اساتید هستم مشکل ما شما نیستید . مشکل ما به بی عدالتی در پرداخت دولته . تابستون میایید یا نمی آیید به خودتون مربوطه بنده کارشنارسی ارشد برای پایان نامه خودم 2 تا استاد یار از شهرهای دیگه اونم با منت تمام به چند اساتید که هیچ کدوم حاضر به اومدن نبودند بالاخره تابستونه و اساتید محترم وقت نداشتند تشریف بیارند بلیط هواپیما و قطار برای 2 نفر از اساتید گرانقدر با پول خودم تهیه کردم میوه و دسر مجلل و شیرینی خریدم و در یکی از رستورانهای شهر نهار هم چند تا از دوستام هم بودم نوش جان کردند با پایان نامه و ... 5 میلیون در یه روز . قبول کنید اساتید دانشگاه خودشون رو یه مرتبه بیشتر می دونند .
Iran (Islamic Republic of)
کادر درمان
۱۳:۵۶ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
ممنونم اقای رئیسی که اینقدر به فکر کادر بهداشت و درمان مظلوم هستید.حتی دیگه در مورد مطالبات بحق کادر بهداشت و درمان حرف هم نمیزنید چه برسه به عمل .فقط برای رای شعار زیاد میدادید.از شما بیشتر از اینها انتظار می رفت.ناامیدمان کردین ااقای رئیسی.
United States of America
ناشناس
۱۵:۱۰ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
به فکر کادر بهداشت و درمان مظلوم هستید??مظلوم??
Iran (Islamic Republic of)
..
۱۳:۵۵ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
بهتر است زمانی مدارس باز شوند که حداقل نیمی از مردم به طور کامل ( هر ۲ دوز) واکسن زده باشند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
جناب آقای رییس جمهور لطفا دستور بدهید مثل سایر ارگان ها و سازمان ها پاداش پایان خدمت فرهنگیان هم همان ماه اول بازنشستگی پرداخت شود نه بعد از چند سال که ارزش پول ملی دیگه بی ارزش شده و همان مبلغ چندرقاز که به عنوان پاداش میدهید این معلم بیچاره هیچ کاری نمیتونه با اون انجام بده و شرمنده زن و بچه میشه .با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
چطوری مدارس بازمیشه وقتی هنوز۲۰ درصدمردم دو دوزواکسنوگرفتن.ودارن برای پیک پنجم هشدارمیدن..چرایه کاری نمیکنیدکه ماسک زدن توجاهای عمومی اجباری بشه.ده درصدکسبه ماسک میزنن..مردم رعایت نمیکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
منظورت هشدار برای پیک ششم هست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
مثل اینکه همه مردم ایران باید بمیرن
تا خیال شما راحت باشه؟؟ درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
حقوق اساتید حق التدریس دانشگاه ها را برید ببینید چقدره، لطفاً پیگیری کنید.
France
ناشناس
۱۴:۳۶ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
چرا باید حقوق افسران جوان پیشرفت کشور 3 میلیون تومان باشد و با این رویه معلمان جوان درگیر معیشت خود هستند و انگیزه و روحیه برایشان نمانده است در حالی که کف حقوق در ارگان های دیگر دو یا چندین برابر معلمان هست آیا شایسته است جامعه فرهنگی ایران درگیر معیشت خود باشن؟؟
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۱۵:۲۵ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
حق التدریس نگید. بگید بیگاری. اینا اهل پیگیری بودن مردم این قدر عذاب نمی کشید. دانشگاه از وقتی رفته دست آقایون و رئیسش هم دستشون افتاد بیگاری محض شده است. میگن باید جدید یکاری کنه که قبلی شامل رحمت پروردگار بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۳:۳۸ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
اول #رتبه بندی فرهنگیان با بندهمترازی ۸۰ درصد. بعد بازگشایی مدارس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
وقتی نود درصد مجلس معلم باشن میان همچین طرح پرایرادی مثل رتبه بندی رو تصویب میکنن و کل مملکت بهم میریزن،اگر همچین طرحی اجرایی بشه باید این طرح برای کادر بیمارستانها هم اجرا بشه و اونا هم 80 درصد حقوق اساتید دانشگاههای علوم پزشکی رو دریافت کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
خب خداروشکر که آنلاین هستش.
مجازی واقعا خیلی به پیشرفت درسی دانش آموزان کمک کرده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
تا زمانی که ایمنی جمعی ایجاد نشه نمیریم دانشگاه.
وقتی پاییز و زمستون از راه رسید اون وقت با واکسن‌های بی مصرف معلوم میشه حضوری باشه یا مجازی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
آموزش و پرورش یک وزات خانه پایه است چون آینده کشوردر گرو تعلیم وتربیت است فقر مالی معلم مستقیم روی دانش آموز اثر می گذارد وآینده کشور به فنا می رود و این خیلی خطرناک است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
مهمترین خطر برای اموزش و پرورش و آینده کشور وجود امثال شما تو سیستم آموزش و پرورشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
آموزش و پرورش یک وزات خانه پایه است چون آینده کشوردر گرو تعلیم وتربیت است فقر مالی معلم مستقیم روی دانش آموز اثر می گذارد وآینده کشور به فنا می رود و این خیلی خطرناک است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
الان ریسی میگند از بازنشستگان استفاده نشود ولی واقعا هنه جا به خاطر اینکه بیمه رد نکنند د سایر مزایا از بازنشستکلن استفاده میشه یکسری به پمپ بنزینها بزنید هما بازنشسته گرفتند
Iran (Islamic Republic of)
جانباز دفاع مقدس
۱۳:۱۶ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
رئیسی در جلسه هیئت دولت:
حق الزحمه معوقه معلمان و خسارات کشاورزان را پرداخت کنید

آقای رئیسی جیب سمت راست سهامداران بورس خالی شده ولی شما اجازه دارید دست تو جیب چپ سهامداران بکنید و حق الزحمه معوقه معلمان و خسارات کشاورزان را پرداخت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
حالا دیگه کل خزانه دولت که از بورس تامین نمیشه که ربط میدی به بورس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
آقا رتبه بندی را درست کنید.با حلوا حلوا دهن شیرین نمی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۳:۰۸ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
فقط شعار نده مرد عمل باش..اول مهر مدارس نمیریم .تا حقمون نگیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
نرید استعفا بدین بشینید خونه خیلی ها هستن که برای حقوق بالای معلمی سو کله میشکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
دانشگاه مازندران دفاع رو حضوری اعلام کرده این انصاف نیست. نمیدونم اینا چطور میشن رئیس چطور پست میگیرن با چه رانتی اصلا با چه منطقی تصمیم میگیرن اونم مازندران شمال. بجای اینکه.... دارن برعکس......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
این بایدها و نبایدها و هم روحانی خیلی گفت
یه سری به بازار بزنید
اقلام اساسی هر روز گرانتر میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
رتبه بندی سریع اجرا شود قولی است که قبل از انتخابات دادید
Italy
ناشناس
۱۲:۳۷ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
چقدر زیبا دستور میدن.. باید این شود باید آن شود..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
میخوای رئیس جمهور مملکت بمونه بقیه دستور بدن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
نمیخوایم کسی دستور بده میخوایم عمل بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
آقای رییسی عزیز
لطفا پاداش بازنشستگی فرهنگیان رو پرداخت کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
حق الزحمه کاربران سامانه روز انتخابات ریاست جمهوری هنوز از طرف کمیته فناوری فرمانداری ها پرداخت نشده،لطفا پیگیری بفرمایید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
ما حق الزحمه نمی خواهیم 80 درصد هیات علمی را تصویب و اجرا کنید!! خط فقر 10 میلیون معلم حقوقش 3 تا 6 میلیون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
حالا همه بالای 10 تومن میگیرن فقط معلما زیر 10 تومنه؟
همه همینه برادر من
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۳:۰۶ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
سلام هبات علمی ها مگه چقدر میگیرند که اینقدر پایشان را وسط می کشید... هیات علمی ۵۴ ساعت در هفته باید مانند کارمند برود سرکار یعنی روزی ۱۱ ساعت... معلم ها ۲۴ ساعت موظفی دارید و بقیه حقوق مازاد میگیرید اما هیات علمی هیچ... انصاف را رعایت کنید. هیات علمی ۲۵ سال درس خوانده معلم ۱۶ سال، ضمنا ۴ سال تدریسش هم سابقه است اما اساتید خیر. پس منصف باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
واقعاً گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
كدام حقوق. بعد از اينكه تمام مدارس غير دولتي را به دولتي تبديل كرديد كه قرار نباشد والدين پول معلمان را بدهند آن موقع حرف از افزايش حقوق بزنيد. ما والدين با حقوق اين معلمان مخالف هستيم اين افزايش حقوق را بايد دولت بپردازد. دولت بايد تمام مدارس غير دولتي را به دولتي تبديل كند آن موقع افزايش حقوق بدهد. وقتي نيمي از معلمان از گرده والدين حقوق ميگيرند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
زماني كه مدارس دولتي شدند آن موقع حرف از حقوق بزنيد. شما يك هزارم هيت علمي دانشگاه فعاليت هم نداريد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
استاد حق التدریس حقوقش یک صدم معلم است، معلم ها خیلی زیادیشون شده .....
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۳:۴۷ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
پس کی به فکر کارگر جماعت میافتید؟؟؟
حقوق 3 تومان جوابگوه هیچی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
اگر بخان 80% حقوق هیات علمی رو به شما بدن که کل بودجه کشور باید بیاد تو جیب شما! پس این وسط قشر زحمت کش کارگر که همون 6 میلیون حقوق شما رو هم با روزی 12 ساعت کار نداره چی بگه؟ اولویت ترمیم فقط با کارگرهای زحمت کش هست.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۴:۴۳ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
استاد دانشگاه بیاد شش ساعت در شرایط من معلم در نقطه ی مرزی با امکانات قرن بوق تدریس کنه بعد در مورد ساعت کاری بگه....امکانات آموزشی وکمک آموزشی صفر وسایل گرمایشی وسرمایشی که نگو و.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
مقایسه معلم با اساتید دانشگاه یعنی نابودی دانشگاه و اساتید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
کارگر گرامی تو نخود هر آشی نباش اینجا جای تو نیست حد و حدودت رو لطفا رعایت کن . کارگرا هم کارگرای قدیم الان ساعت 10 میری یه نفر برای کار بیاری اول صبحانه و نهار مفصل می خواد برا بردن یه یخچال به طبقه دوم 300الی 500 می خواد فوقش نیم ساعت هم نمیشه
آخرین اخبار