پرتابگر دیسک کشورمان درباره حضورش در مراسم طرح سراسری اهدای خون توضیحاتی را بیان کرد.

احسان حدادی، پرتابگر دیسک کشورمان در گفت و گو با خبرنگار  پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  اظهار کرد: طرح سراسری اهدای خون امروز برگزار می شود که ان شاءالله برای جامعه تاثیرگذار باشد. قهرمانان، ورزشکاران و مدیران ورزشی امروز به این جا آمدند تا اهدای خون کنند. کسانی که نیازمند خون هستند، ترزیق خون برایشان حیاتی است. این اتفاق می تواند در جامعه خیلی تاثیرگذار باشد؛ چون اهدای خون  به نفع ورزشکاران و مردم است.

او افزود: فکر می کنم امروز وظیفه من بود که این جا بیایم.  اهدای خون را انجام دادم و از این موضوع خیلی خوشحال هستم. اولین تجربه ام بود. امیدوارم در آینده هم بتوانم این کار را دوباره انجام بدهم؛ چون خواص بسیار بالایی دارد.  


بیشتر بخوانید


او افزود: اطلاعات خودم را بالا می‌برم تا بتوانم از این به بعد جزء نفراتی باشم که اهدای خون دارند.

حدادی درباره این که در المپیک توکیو نتوانست افتخار آفرینی کند، گفت: دوستانی که انتقاد می‌کنند در جریان این موضوع نیستند که چقدر هزینه شده است. مبالغ هزینه شده برای من که بعضی از رسانه‌ها اعلام کردند، کذب محض بود. باید آن‌ها خیلی زود در مراجع قضایی پاسخگو باشند؛ چرا که باید شفاف سازی شود. من همه سعی خود را در المپیک توکیو به کار گرفتم.

او افزود: با توجه به این که قرار بود سال پیش المپیک برگزار شود، این اتفاق رخ نداد. من موفقیت‌ها و شکست‌های بسیاری داشتم، اما همه تلاش خود را در المپیک کردم. همه هدفم این بود که ۴ دوره در المپیک باشم. از نظر اخلاقی هیچ وقت به تختی نمی‌رسم، اما دنبال کسب یک رکورد بودم. در المپیک شرکت کردم، چون ورودی این رقابت‌ها را داشتم. من به خاطر کشورم شرکت کردم و هیچ ورزشکاری بدون ورودی نمی‌تواند به المپیک اعزام شود . همه سعی خود را کردم، اما اتفاق خوبی رخ نداد.

حدادی گفت: من از ناحیه کتف و کمر آسیب دیدگی دارم، اما تمریناتم را ادامه می‌دهم. هفته آینده لیگ دو و میدانی در مشهد برگزار می‌شود و در آن جا حضور خواهم داشت. من بعد از ۲ سال توانستم ۶۰ متر پرتاب کنم. اول به دنبال رفع آسیب دیدگی هستم و سال بعد به دنبال این هستم که در بازی‌های آسیایی با کمترین انتقادات بتوانم پنجمین طلای خود را بگیرم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.