پرتابگر کشورمان درباره عملکردش در لیگ دو و میدانی توضیحاتی را بیان کرد.

احسان حدادی پرتابگر  تیم پلیمر خلیج فارس در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قهرمانی اش در ماده پرتاب دیسک در مسابقات لیگ دو و میدانی اظهار کرد: خدا را شکر مسابقات خوب بود و از لحاظ بدنی در شرایط خوبی قرار داشتم. فکر می‌کردم که بتوانم رکورد ۶۲ متر را بزنم، اما این اتفاق رخ نداد. ان شاالله در مرحله آخر لیگ دو و میدانی بتوانم ۶۲ متر پرتاب کنم.

او درباره  برنامه اش برای درمان دیسک کمرش گفت: بعد از مسابقات لیگ دو و میدانی ریکاوری می‌کنم و مراحل درمانی را برای حضور در بازی‌های آسیایی  و المپیک ۲۰۲۴ پاریس پشت سرمی گذارم. من دیسک کمرم را بدون عمل جراحی درمان می‌کنم.

حدادی درباره اینکه فدراسیون دو و میدانی حمایت لازم را انجام می‌دهد، افزود: بله، خدا را شکر همکاری خوبی با فدراسیون دو و میدانی دارم. کارهایم را انجام می‌دهم و بعد از مسابقات لیگ که تکلیف مربی ام مشخص شد برای بازی‌های آسیایی آماده می‌شوم.

پرتابگر کشورمان درباره اینکه با مک ویلکینز مربی آمریکایی همکاری اش را ادامه می‌دهد، گفت: در این باره اطلاعی ندارم. به هر حال باید با فدراسیون دو و میدانی به جمع بندی برسیم که کدام مربی می‌تواند به من کمک کند تا در مسابقات عملکرد خوبی داشته باشم.

او درباره مسابقات دایموند لیگ بیان کرد: فینال مسابقات دایموند لیگ برگزار شده است. ان شاالله من دیسک کمرم را درمان کنم تا  بتوانم در بازی‌های آسیایی نتیجه خوبی بگیرم.

حدادی  درباره اینکه چه توقعی از حمید سجادی وزیر ورزش دارد، گفت: خیلی خوشحالم که سجادی وزیر ورزش شده است. او دو و میدانی کار بوده و با نگاه روشنی که دارد، به طور حتم می‌تواند به ورزش کشورمان کمک کند. همچنین ورزش دو و میدانی روز‌های خوبی پیش رو دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار