در نشست شورای فرهنگ عمومی به ریاست حجت الاسلام و المسلمین محامی نماینده ولی فقیه در استان اولویت‌های فرهنگی سیستان و بلوچستان بررسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام والمسلمین محامی نماینده  ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان  در نود و چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی با اشاره به اولویت‌های مهم فرهنگی استان گفت: کمیته‌های پنجگانه این شورا با احصاء مسائل و مشکلات، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مختلف اولویت‌های مهم فرهنگی استان و راه‌های تحقق و شکوفایی آن‌ها را بررسی و ارائه طریق کنند.

وی گفت: احصاء اولویت‌های فرهنگی استان براساس نقشه مهندسی فرهنگی کشور انجام تا تاثیرات عمیق خود را برجا گذارد.

حسین مسگرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان نیز در خصوص روند تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور به ارائه گزارشی در این زمینه پرداخت و اولویت‌های فرهنگی احصا شده توسط دبیرخانه این شورا با همکاری کمیته علمی مشورتی را تشریح کرد.

همچنین مدیران کل آموزش و پرورش و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سیستان و بلوچستان، مدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مدیرکل اسناد و کتابخانه ملی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه، رییس جهاد دانشگاهی و سایر اعضا در ارتباط با مسائل فرهنگی، دینی، قرآنی، آموزشی، رسانه ای، گردشگری و سایر حوزه‌ها مطالبی ارائه کردند.

در پایان مقرر شد مجموع اولویت‌های فرهنگی جمع بندی و به شورای برنامه ریزی سیستان و بلوچستان اعلام شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار