به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره شهدای حوزه اداری، کارگری و اصناف در شهرستان محلات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره شهدای حوزه اداری، کارگری و اصناف شهرستان محلات با حضور اقشار مختلف با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در جوار گلزار شهدای شهر محلات برگزار شد.

گلباران قبور مطهر شهدا، افتتاح نمایشگاه عطر لاله‌ها در شهر‌های محلات و نیم ور، اجرای روایتگری توسط حجت الاسلام سلامی و همچنین اجرای گروه موزیک ارتش جمهوری اسلامی ایران از جمله برنامه‌های در این یادواره بود.

سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در این مراسم گفت: در دفاع مقدس تجربه موفقی بدست آمدکه در واقع یک درس آموزی و یک الگو پذیری و مدلی ارائه کرد.

سردار کریمی افزود: به قول مقام معظم رهبری اگر ما بتوانیم این گنج را احصا کنیم حتماً در گام دوم انقلاب مطمئناً این مسیر را با موفقیت خواهیم پیمود.

او اضافه کرد: تجربه‌هایی که تمام نظریه‌های اسلام انقلابی و شعار‌های فطری انقلاب اسلامی و جریان انقلاب اسلامی را به منصه ظهور رساند و ما بایستی از این تجربه بزرگ نهایت بهره را برای ادامه گام دوم انقلاب ببریم.


فرمانده سپاه روح الله بیان کرد: اگر امروز شاهد دست‌اندازی بیت المال هستیم و اگر شاهد باندبازی آنچنانی شده ایم و گرفتار مافیا‌های مختلف در بخش‌های مختلف هستیم به دلیل از دست رفتن معنویت و بصیرت انقلابی است.

او ادامه داد: ما در جنگ تجربه کردیم زمانی که میدان به جریان انقلابی سپرده شد، پیروزی آفرید واگر دستاورد‌های انقلاب را به ارزش‌ها تعبیر کنیم ارزش‌هایی به دست آورده ایم که یک بخش آن امنیت و استقلال سیاسی و مردم سالاری دینی است که الحمدالله همچنان ادامه داشته و دارد.

سردار کریمی تصریح کرد: در بخش دیگر ارزش‌هایی مانند آزادی و عدالت هستند که برای آن اتفاقاتی افتاده و باید در مورد آن تجدید نظر شود و در واقع ترمیم بشود، در بحث‌های اقتصادی باید یک انقلاب صورت بگیرد.

او تاکید کرد: علیرغم همه دستاورد‌هایی که به‌دست آورده ایم و نمی‌خواهیم سیاه‌نمایی کنیم با استفاده از توانمندی‌های داخلی، منابع انسانی با یک برنامه و انسجام، همدلی و یک روحیه انقلابی به میدان بیاوریم و از این چالش‌ها عبور کنیم که شدنی است به شرط آن که مانند دفاع مقدس همه در میدان باشیم.

شهرستان محلات بیش از ۳۳۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که از این تعداد ۳۰ شهید در حوزه اداری، کارگری و اصناف بوده است

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.