یادواره شهید کریم صلاح با حضور گسترده مردم شهرمامونیه برگزارشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، یادواره شهید کریم صلاح از شهدای شهرستان زرندیه در کنار منزل این شهید مقابل حرم مطهر امام زاده سید منصور (ع) شهر مامونیه برگزار شد.

در پایان مراسم این یادواره از کتاب زندگینامه شهید کریم صلاح با عنوان "کریم جان" رونمایی و از مادر این شهید بزرگوار قدردانی و تجلیل شد.

شهید کریم صلاح متولد ۱۳۴۵ در تاریخ ۱۳۶۳ در منطقه طلائیه به فیض شهادت نائل آمد.

حجت السلام سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در این یادواره گفت: ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و با عملکرد صحیح خودمان کاری کنیم که شهدا از ما راضی و خشنود باشند که این کار همان مصداق رضای پروردگار نیز در همین کار‌ها است.

حجت السلام سبزی افزود: جنگ و دفاع یک جسم و یک روح دارد، روح دفاع ما همان روح شهداست که در راه دفاع از وطن و برای رضای او آسمانی شد و راز و رمز مقدس شدن دفاع ما همین است.

او اضافه کرد: شهدا به جا‌معه، محله و کشور ما آبرو بخشیدند و هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا در محله‌ها زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، و انتقال روحیه ایثارگری، شهامت و از خودگذشتگی شهدا و همچنین تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهدا بستر بروز ظرفیت‌های معنوی را در جامعه گستراندند تصریح کرد: برگزاری پرشور آیین‌های معنوی همچون اعتکاف و پیاده روی اربعین را مدیون فداکاری شهدا هستیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.