مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر صرفه جویی و مدیریت مصرف برق، گفت: مصرف برق در استان سیر صعودی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، جمال معتمدی زاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه مصرف برق در استان همچنان یک روند صعودی دارد و اکنون شاهد افزایش ۲ درصدی مصرف برق در این استان هستیم.

او میزان مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد را ۳۶۵ مگاوات عنوان کرد.

معتمدی زاده تاکید کرد: شهرستان گچساران با  ۱۴۱  مگاوات بیشترین مصرف و شهرستان چرام با ۲۰ مگاوات کمترین میزان مصرف برق را به خود اختصاص داده اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، پیک مصرف برق شبانه در این استان را ۳۵۱ مگاوات ذکر کرد.

او ابراز داشت: مصرف برق در شهرستان گرمسیری بهمئی با ۲۷ مگاوات و چهاردرصد رشد نسبت به سایر شهرستان های گرمسیری در این استان بالاترین میزان رشد مصرف را نشان می دهد.

معتمدی زاده با تاکید بر اینکه نگران تامین برق مراکز بهداشتی و درمانی هستیم و از سویی آمار مرگ و میر کرونا در استان همچنان روزانه گزارش می شود، ادامه داد: شرکت توزیع نیروی برق استان باید برق این مراکز را تامین تا کادر درمان و بیماران با مشکلی برخورد نکنند.

او گفت: ساعت پیک مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد از ساعت ۱۳ تا ۱۸ و ۲۰ تا ۲۳ شب بود و البته  خاموش کردن یک لامپ ۱۰۰ وات غیرضروری از سوی مشترک برق در شرایط کنونی بسیار با اهمیت است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: پیک ملی مصرف برق در کشور از مرز ۵۴ هزار و ۴۹ مگاوات گذشته و شاهد افزایش هفت و نیم دهم درصدی مصرف برق هستیم.

تعداد مشترکین برق در استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۲۷۲ هزار اشتراک هستند.

بیش از ۸۰ درصد این مشترکین را مشترکان خانگی تشکیل می دهند.

انتهای پيام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.