نوکار گفت: رفع مشکلات مردم و تکریم ارباب‌رجوع در ادارات در دستور کار مدیران شهرستان تفت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علیرضا نوکار فرماندار تفت در جلسه شورای اداری این شهرستان با گرامیداشت هفته بزرگداشت دفاع مقدس، گفت: تلاش و خدمت صادقانه مدیران به مردم در تمام ایام سال به‌ ویژه ایام هفته دفاع مقدس می‌تواند گام مؤثری برای ادای دین مدیران به شهدا و ایثارگران باشد.

او با اشاره به وجود بعضی مشکلات در سیستم اداری شهرستان، خاطرنشان کرد: دو اولویت رفع مشکلات مردم و تکریم ارباب‌رجوع در ادارات باید در دستور کار مدیران شهرستان تفت قرار گیرد.

فرماندار تفت به ارزیابی مدیران نیز اشاره نمود و گفت: گروه‌های ارزیاب به‌صورت محسوس و نامحسوس با حضور در ادارات به ارزیابی ادارات، دستگاه‌ها و سازمان‌های شهرستان می‌پردازند و این بازرسی در ارزیابی پایان سال مدیران نقش به سزایی دارد.

نوکار خواستار حضور به موقع مدیران و کارمندان در ادارات شد و تصریح کرد: حضور به موقع مدیران و کارکنان در ادارات مورد انتظار است و در استان مسئله دورکاری لغو شده و مدیران مرخصی یا مأموریت خود را ۴۸ ساعت قبل به فرمانداری اطلاع دهند.

او  به ابلاغ بودجه سال ۱۴۰۰ اشاره و تأکید داشت: پروژه‌های عمرانی مربوط به بودجه سال ۱۴۰۰ هر چه سریع‌تر آغاز شود و برای تنظیم بودجه سال ۱۴۰۱ نیز ادارات پروژه‌های اولویت‌دار خود را تا نیمه مهرماه به فرمانداری اعلام نمایند.

فرماندار شهرستان تفت افزود: سرفصل اعتبارات تجهیزات و تعمیرات در بودجه ۱۴۰۰ به‌صورت استانی دیده شده و مدیران ادارات برای جذب این اعتبارات با ادارات کل رایزنی نمایند.

پاسخگویی به رسانه‌ها تذکر بعدی فرماندار تفت به مدیران شهرستان بود او در این‌باره، اظهار داشت: ارتباط با اصحاب رسانه شهرستان و پاسخگویی به مسائل و مشکلات مطرح شده در فضای رسانه‌ای شهرستان باعث آگاهی بخشی به مردم خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار