فتاح گفت: حقوق و دستمزد کارگران نباید از تورم عقب بیفتد چرا که این موضوع به روحیه و معیشت آن‌ها و تولید آسیب می‌زند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی صبح امروز سه‌شنبه در افتتاح خط تولید نخ پنبه‌ای پلی استر شرکت سلک‌باف یزد در جمع خبرنگاران، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد شهدا و امام شهدا و دلاوری‌های دوران دفاع مقدس گفت: امروز در عرصه سازندگی و خدمات و تولید همانند دوران دفاع مقدس نیازمند روحیه جهادی و بسیجی‌وار هستیم.

او با بیان اینکه اخبار واصله کارخانه سلک‌باف یزد تا یک سال قبل ناخوشایند و بیانگر زیاندهی این واحد بود، افزود: با راه‌اندازی خط جدید این واحد که ۱۰۰۰ تن به تولید نخ پنبه‌ای پلی‌استر از پارسال افزوده است، شاهد سوددهی و فروش تمام محصولات تولیدی آن هستیم.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان اینکه تمام تولید این کارخانه که اکنون سالیانه ۶۰۰۰ تن است، در داخل کشور به فروش می‌رسد، بیان کرد: مواد اولیه این واحد تماماً از داخل کشور تأمین و با توجه به مصرف تمام محصول، فعلاً صادرات در این بخش نداریم.

او به رضایتمندی تمام کارگران و مسئولان استان از وضعیت این واحد صنعتی خوشنام در استان یزد اشاره کرد و ضمن مهم خواندن این موضوع علی‌رغم فشار تحریم‌ها و تورم، افزود: توجه به معیشت کارگران که اصلی‌ترین قشر زحمتکش تولید هستند، دولت و مجلس محترم باید فکر کنند و این نشود که حقوق و دستمزد آن‌ها از تورم عقب بیفتد چرا که این موضوع به روحیه و معیشت آن‌ها و تولید، آسیب می‌زند.

فتاح با اشاره به همکاری مسئولان استان در تجهیز و احیای مجدد این واحد تولیدی گفت: تجهیزات جدید این واحد با استفاده از ظرفیت‌های بومی و داخل کشور نصب و راه‌اندازی شده است و همین انتظار را نیز از یزدی‌ها داشتیم.

او به افزایش دو برابری فروش این واحد در سال جاری ابراز اشاره کرد و افزود: با تداوم این روند تا یک سال آینده این واحد تولیدی وارد بورس شود تا از محل درآمد‌های آن شاهد توسعه آینده کارخانه نیز باشیم.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در پایان نیز خاطرنشان کرد: امیدواریم در چند سال آینده با توجه به اینکه نخ مبنای تمام منسوجات محسوب می‌شود، افزایش ظرفیت تولید این واحد را نیز شاهد باشیم و بنیاد مستضعفان قویاً از این مسیر حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.