ریش سفید طایفه گرگیج سیستان و بلوچستان گفت: ویژگی‌های مدیریتی و اقتصادی استاندار جدید استان در توسعه و پیشرفت همه‌جانبه و به فعلیت رسیدن استعدادهای منطقه موثر خواهد بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمدمهدی گرگیچ ریش سفید طایفه گرگیج سیستان و بلوچستان اظهارداشت: استاندار جدید سیستان و بلوچستان با بهره‌گیری از ظرفیت طوایف می‌تواند زمینه‌های گسترش توسعه اقتصادی در این استان را سریع‌تر کند.

وی افزود: پتانسیل اقوام، مردم و طوایف و در کنارش هماهنگی بخش خصوصی و دولتی ظرفیت‌هایی است که استاندار جدید سیستان و بلوچستان با ویژگی اقتصادی که دارد می‌تواند از آن برای رشد منطقه بهره کافی را ببرد.

ریش سفید طایفه گرگیج سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: استاندار جدید سیستان و بلوچستان می‌تواند زمینه و زیرساخت لازم برای فعالیت اقتصادی را فراهم کند و در این جهت تلاش همه‌جانبه و بی‌وقفه ای داشته باشد.

وی تصریح کرد: انتخاب استاندار ویژه برای سیستان و بلوچستان و اختیارات خاص برای ایشان در رفع موانع توسعه و پیشرفت استان و گسترش فعالیت‌های تولیدی موثر خواهد بود.

گرگیچ بیان کرد: رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری می‌تواند از اولویت‌های مهم استاندار جدید در سیستان و بلوچستان باشد تا در گرو آن ظرفیت‌های بالقوه منطقه بالفعل و موقعیت استان در منطقه تثبیت شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت نخبگانی و نیروهای بومی امکانی مهم در اختیار استاندار جدید سیستان و بلوچستان است ادامه داد: برای پیشرفت و توسعه راه‌های مختلفی وجود دارد که مهمترین آن نخبه‌گرایی است که مدرس خیابانی از این مهم می‌تواند استفاده مطلوب داشته باشد.

ریش سفید طایفه گرگیج سیستان و بلوچستان گفت: این استان با این پهناوری و بزرگی دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است که باید دولتمردان زمینه توسعه ـآن را فراهم کنند چرا که از نظر معدن و مرز در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه دریای بیکران ایران را در جنوب سیستان و بلوچستان داریم که بسیاری از کشورها به این موقعیت حسد می‌ورزند چرا که ما از طریق همین دریا به آب‌های آزاد جهان راه پیدا کردیم و باید از این موقعیت استفاده بهینه شود خاطرنشان کرد: به گفته رهبر عزیزمان اگر ظرفیت‌های استان به فعلیت برسد ما نه تنها می‌توانیم از این مشکلات نجات پیدا کرده بلکه می‌توانیم به استان‌های دیگر نیز کمک کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار