نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین ظرفیت سیستان و بلوچستان نیروی انسانی توانمند است که به تعبیری می‌توان از آن به عنوان گنج پنهان یاد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ملک فاضلی نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی گفت: ضعف زیرساختی در حوزه انتخابیه بنده یک معضل جدی است و بحث آبرسانی، برق‌رسانی، تقویت زیرساخت‌های مخابراتی و احداث محور‌های مواصلاتی استاندارد این منطقه باید در اولویت دولت قرار گیرد.

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی گفت: معضل قطعی مکرر اینترنت و خطوط ارتباطی مشکلات فراوانی را برای مردم حوزه انتخابیه من ایجاد کرده و به ویژه در دوران شیوع کرونا که آموزش به بستر فضای مجازی منتقل شده این معضل نمودی دوچندان پیدا کرده که نیازمند توجه بیشتر وزارت ارتباطات است.

وی تصریح کرد: مهمترین ظرفیت سیستان و بلوچستان نیروی انسانی توانمند است که به تعبیری می‌توان از آن به عنوان گنج پنهان یاد کرد که تاکنون از استفاده مناسب این ظرفیت غفلت شده و انتظار از دولت و استاندار جدید بهره‌گیری جدی از این ظرفیت کم‌نظیر است.

بحث توجه به بازارچه‌های مرزی و ظرفیت ویژه آن در زمینه ایجاد اشتغال و بهبود معیشت مردم مرزنشین از دیگر موارد مهم و توصیه‌های بنده به استاندار جدید سیستان و بلوچستان است. این ظرفیت در صورت بهره‌گیری مناسب می‌توان تعداد قابل توجهی شغل ایجاد کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار