دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از عزم و تلاش جدی مسئولان برای مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

محسن یارمحمدیان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: ۲۰ دستگاه اجرایی از جمله نیروی انتظامی، بهزیستی، شهرداری و ... با تمام ظرفیت خود به مبارزه با مواد مخدر می‌پردازند، جلسات پیگیری و تبادل نظر در خصوص مبارزه با مواد مخدر همیشه در اصفهان برگزار می شود، پس از بررسی وضعیت مواد مخدر در استان، مباحث نظارتی نیز در این جلسه بررسی شد. بعضی از تَشَکُل‌ها در زمینه درمانی فعالیت می‌کنند از جمله آن‌ها کنکره ۶۰ که مطالبی را ارائه کردند. استاندار با جدیت به تمامی دستگاه‌ها اعلام کردند که در همه زمینه‌ها و با همه ظرفیت‌ها سازمان های مردم نهاد را حمایت کنند که تمامی دستگاه‌ها قول همکاری دادند.

او با اشاره به این که قسمت عمده ای از مبارزه با مواد مخدر مربوط به پیشگیری است، افزود: مبحث پیشگیری در این جلسه مطرح شد و به مواردی از جمله اشتغال افرادی که مواد مخدر را ترک کرده اند نیز پرداخته شد. همچنین مسئله مراقبت‌های بعد از خروج این افراد از محل‌های نگهداری نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

او ادامه داد: مراقبت‌های پس از خروج و برگشت به آغوش خانواده و جامعه موضوعاتی با اهمیتی هستند، فرد باید پس از ترک اعتیاد توسط جامعه وسوسه نشود که برنامه‌هایی برای این موارد در نظر گرفته شد، در این جلسه مصوبات خوبی از جمله همکاری همه دستگاه ها را در زمینه مبارزه با اعتیاد داشتیم و امیدواریم دستگاه‌ها به تعهد‌های خود در جلسه امروز هرچه زود‌تر عمل کنند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.