فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف یک تُن و ۲۰۰ کیلو گرم انواع مواد افیونی در طرح یک روزه «قدس» توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: یکی از برنامه‌های دشمن قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی، تخریب منابع انسانی کشور به ویژه جوانان عزیز که نسل آینده این مرز و بوم هستند با آلوده کردن آنان به مواد مخدر است.

وی افزود: در همین راستا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی طرحی یک روزه را تحت عنوان طرح «قدس» اجرا کرده و با کنترل هوشمندانه محور‌های مواصلاتی استان یک دستگاه کامیونت و سه دستگاه خودروی سواری حامل مواد مواد مخدر را شناسایی و توقیف و در بازرسی از آن‌ها یک تُن و ۲۰۰ کیلو انواع مواد مخدر را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه این مواد شامل یک تُن و ۱۰۰ کیلو تریاک، ۶۸ کیلو حشیش، یک کیلو هروئین، سه کیلو شیشه و ۲۸ کیلو مُرفین بود، اظهار کرد: با اجرای این طرح ۲ باند فعال در زمینه قاچاق مواد مخدر منهدم و ۶ نفر قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

سردار میرحیدری به کسانی که در زمینه قاچاق، خرید و فروش و توزیع مواد مخدر فعالیت می‌کنند هشدار داد و تاکید کرد: فرماندهی انتظامی استان اصفهان مصمم است که در دفاع از حقوق مردم عزیز و رفع دغدغه و نگرانی که خانواده‌ها در این خصوص دارند در امر مبارزه با مواد مخدر جدی‌تر از همیشه عمل کرده و جوانان این ملت را در برابر تهدیدات پدیده شوم مواد افیونی حفظ و حراست کنند و در همین راستا هم طی ۵ ماهه امسال  ۲۶ تُن و ۱۰۰ کیلو انواع مواد مخدر توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، یگان تکاوری و مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان‌ها کشف و ۵۶ باند منهدم شدند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.