معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: باید تلاش کرد تا علاوه بر اینکه تولید آسیب نبیند و ادامه داشته باشد، بانک‌ها هم به حقوق خود برسند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نورالله حسن زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: امروز مسایل و مشکلات ۵ شرکت مورد بررسی قرار گرفت و راه‌حلی برای آن‌ها در نظر گرفته شد.

او افزود: در این زمینه بانک‌ها همکاری خوبی داشته‌اند، زیرا مواردی وجود داشته که حتی حدود ۱۵ سال هیچ بازگشت پولی به بانک انجام نشده، اما برای استمهال بدهی، بانک با آن مجموعه همکاری کرده است.

حسن زاده بیان داشت: بانک‌های خوزستان تا آنجایی که در توان دارند، به مصوبات ستاد تسهیل، عمل و در حل مشکلات واحد‌های تولیدی استان کمک می‌کنند، همچنین در مواردی با توجه به شرایط به وجود آمده در بحث کرونا و سایر مشکلات، متقاضیان نمی‌توانند هیچ بازگشت پولی به بانک‌ها داشته باشند و از این رو دیگر نمی‌توان بانک را اجبار کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان تصریح کرد: باید به تولید کمک شود، ملاحظه بانک‌ها را نیز کرد، زیرا سرمایه‌های مردم در اختیار بانک‌ها است و باید از آنها مراقبت شود.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار