تیم فوتبال سپاهان برای تعامل با اصحاب رسانه با مسائل حاشیه‌ای مواجه است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال سپاهان اصفهان که اردوی آماده سازی خود را  قبل  از شروع   لیگ بیست و یکم  در تهران پشت سر می‌گذارد، این روز‌ها تمریناتش را در زمین پژوهشگاه نفت پیگیری می‌کند.

با توجه به شرایط کرونایی شاگردان محرم نویدکیا از زمان حضور در این اردو جلسه تمرینی را با حضور اصحاب رسانه نداشتند و تنها یکی از بازی‌های دوستانه این تیم مقابل نساجی با حضور چند خبرنگار برگزار شد. با این وجود باشگاه سپاهان برای پوشش تصویری تمرینات تیم ۲ روز قبل از رسانه‌های مختلف درخواست اعزام عکاس بدون حضور خبرنگار کرد که این موضوع خودش جای سئوال دارد.

با این حال روز گذشته که قرار بود فقط عکاسان در تمرین سپاهان حضور داشته باشند، برخی خبرنگاران که ظاهرا با هماهنگی روابط عمومی باشگاه در تمرین حاضر شده بودند اقدام به انجام مصاحبه و تهیه خبر کردند. به همین خاطر باید از باشگاه بزرگی که مدعی قهرمانی در لیگ برتر و کسب نتایج آبرومند در لیگ قهرمانان است سئوال کرد که چرا رفتار حرفه‌ای رسانه‌ای که یکی از الزامات فوتبال حرفه‌ای امروز است را رعایت نمی‌کند؟

تیم سپاهان به جز فوتبال در رشته‌های زیادی فعالیت قهرمانی دارد و به همین دلیل بهتر است مدیران باشگاه سپاهان فکری جدی در خصوص تعامل با رسانه‌ها داشته باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار