سیامک نعمتی ستاره تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط تیم خود توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیامک نعمتی ستاره تیم فوتبال پرسپولیس در ارتباط با مسابقه این تیم مقابل استقلال تاجیکستان و صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بعد از ۲ سال بازی مقابل تماشاگران و در چمن مصنوعی را تجربه کردیم و شرایط سختی بود، اما بچه‌ها همت کردند و خدارا شکر توانستیم پیروز شویم. به امید خدا در این دوره اتفاقی که سال‌ها است منتظر آن هستیم را انجام دهیم و قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شویم.

نعمتی درباره برنامه لیگ برتر و حضور پرسپولیسی‌ها بدون انجام بازی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: متاسفانه این وضعیت شرایط را سخت کرده است، اما خدا را شکر کادر فنی بازی‌های دوستانه زیادی را در نظر گرفته است و امیدواریم با انجام این بازی‌ها خود را در شرایط مسابقه حفظ کنیم.

نعمتی درباره تیم فوتبال الهلال امارات گفت: الهلال تیم قدرتمندی است و فکر می‌کنم قرارداد یکی از ستارگان آن‌ها به اندازه تمام تیم ما باشد. اما ما پرسپولیس هستیم و مطمئن باشید امسال فقط برای قهرمانی می‌جنگیم.

نعمتی درباره بازگشت به تیم ملی گفت: این موضوع نظر کادر فنی است و امیدوارم اگر قسمت بود بار دیگر در اردوی تیم ملی حاضر شوم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار