نگاهی به ترکیب ۲ تیم پرسپولیس و الهلال در آخرین بازی که مقابل هم قرار گرفته اند نشان از ثبات تیم عربستانی دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان می‌رود.

پرسپولیس نسبت به بازی قبل با الهلال در آسیا همچنان سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری، سیامک نعمتی و بوژیدار رادوشوویچ را در اختیار دارد و بازیکنانی چون بیرانوند، محرمی و علیپور در لیگ‌های اروپایی و احمد نوراللهی، بشار رسن و شجاع خلیل زاده هم در لیگ‌های امارات و قطر حضور دارند.

نگاهی به ترکیب الهلال نشان می‌دهد که تغییرات این تیم کمتر بوده است.

الهلالی‌ها از آخرین بازی که مقابل پرسپولیس انجام داده اند تا بازی مقابل استقلال تغییرات کمتری داشته اند.


بیشتر بخوانید


محمد شلهوب و یاسر القحطانی دیگر در این تیم بازی نمی‌کنند و عمر خربین نیز راهی الوحده شده است. برخی از بازیکنان جوان آن روز‌های الهلال نیز به تیم‌های دیگر قرض داده شده اند، اما موضوع زمانی جالب می‌شود که ۷ بازیکن از آن تیم که در بازی رفت و برگشت مقابل پرسپولیس عملکرد خوب و موفقی داشتند، همچنان در تیم امروز الهلال حضور دارند.

در واقع الهلال از چهار سال قبل یک دروازه بان، یک مدافع میانی، ۲ مدافع کناری، ۲ هافبک مرکزی و یک وینگر ملی‌پوش را حفظ کرده است؛ در حالی که گل محمدی در بهترین شرایط ممکن احتمال دارد از تیم ۴ سال قبل تنها سیدجلال حسینی، سیامک نعمتی و وحید امیری را در ترکیب اصلی قرار دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار