نادعلی گفت: نهضت امید ریشه در مبانی اسلامی انقلاب دارد، این نهضت و حال خوب به تئاتر‌های خوب خیابانی نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا نادعلی سخنگو شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود اظهار کرد: امروز اولین موضوعی که حس رضایت را در شهروندان ما ایجاد می‌کند پاسخگویی مناسب در هنگام مراجعه به مراکز مختلف مدیریت شهری و شهرداری‌های مناطق است که باید همراه با عدالت‌ورزی و فساد ستیزی باشد.

وی ادامه داد: لازم است که برای نیاز‌های مهم و اولیه مردم یک اقدامی کنیم و طراحى‌هایی داشته باشیم همچنین با کار بر روی روح شهر، آسایش روح و آرامش را در این کلان‌شهر دنبال کنیم زیرا علاوه بر آرامش، حس ارمغان را هم به همراه دارد.

سخنگو شورای شهر تهران بیان کرد: شهروندان ما در این روز‌ها نیاز به واکسن و ناوگان حمل و نقل عمومی وسیع‌تر دارند و این موضوع باید اولویت ما باشد زیرا   شهروندان با ماندن در خانه ها، با از دست دادن بسیاری از عزیزان خود و با تحمل تحریم‌های ظالمانه استکبار نیاز به نهضت امید دارند.

نادعلی گفت: نهضت امید ریشه در مبانی اسلامی انقلاب دارد، این نهضت و حال خوب به تئاتر‌های خوب خیابانی نیاز دارد که به جای انتشار پیام‌های مرگ، ناامیدی و افسردگی، سخنان امیدآفرین و شادی‌افزا به مردم عزیزمان تقدیم کند.

وی تاکید کرد: همچنین طراحی فرهنگی در ایام الله و مناسبت‌های دینی و ملی همراه با مراعات شیوه‌نامه‌های بهداشتی از واجبات است به همین دلیل از تمامی اعضا و کمیسیون‌ها می‌خواهم که نهضت امیدآفرینی را مدنظر داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار