رییس کمیسیون امور بانوان شورای اسلامی شهر زاهدان گفت: بازارچه هفتگی و دائمی عرضه محصولات بانوان کارآفرین در زاهدان راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مریم عسکری رییس کمیسیون امور بانوان شورای اسلامی شهر زاهدان در نشست هم‌اندیشی کمیسیون امور بانوان شورای اسلامی شهر زاهدان با بانوان توانمند کارآفرین با بیان اینکه بانوان نقش مهمی در ارتقای اشتغال و بهبود وضعیت اقتصادی جامعه ایفا می‌کنند گفت: بازارچه هفتگی و دائمی عرضه محصولات بانوان کارآفرین در زاهدان  بزودی راه‌اندازی خواهد شد.

وی  اظهارداشت: هویت دادن و استقلال بخشیدن به زنان و فراهم کردن زمینه مشارکت فعال آنان در امور مختلف اقتصادی، اجتماعی بویژه فعالیت‌های کارآفرینی عامل مهمی در انگیزش بیشتر این نیروی عظیم در چرخه‌های تولیدی و اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه یکی از نشانه‌های جوامع توسعه‌یافته کارآفرینی زنان است افزود: خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی از ارکان اصلی توسعه پایدار بوده و همچنین هدف از برگزاری این نشست تبیین عوامل موثر بر کارآفرینی زنان توانمند شهر و تسهیل شرایط و موانع پیش‌روی آنان و اعلام حمایت مجموعه شورا و شهرداری شهر زاهدان از کارآفرینی است.

رییس کمیسیون امور بانوان شورای اسلامی شهر زاهدان تصریح کرد: کمیته کارآفرینی مخصوص بانوان در این کمیسیون تشکیل می‌شود و مشکلات بانوان را در مسیر کارآفرینی پیگیری می‌کند.

وی با اشاره به سخنان بانوان کارآفرین در خصوص اقساط عقب‌مانده تسهیلات بانکی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی کسب و کار‌ها و ضرر‌های ناشی از آن نشست‌هایی با بانک‌های عامل برگزار و نسبت به اخذ تنفس در وصول اقساط چاره‌اندیشی خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.