رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: از نیاز اساسی بیمارستان ولیعصر اراک فضای سبز و پد هلیکوپتر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک در جریان بازدید از طرح ساختمان جدید و در حال ساخت بیمارستان ولیعصر اراک گفت: در مسائل ترافیکی پروژه بیمارستان حضرت ولیعصر توافقات خوبی با مسئولین مربوطه استان داشتیم و فضای سبز، پد هلیکوپتر نیاز اساسی برای انتقال بیماران شهرستان‌های تابع می‌باشد.

جمالیان افزود: مقرر شده که زمین متعلق به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی با ضوابط قانونی در اختیار بیمارستان قرار گیرد و پارکینگ طبقاتی با ظرفیت بالا که هم برای بیمارستان و هم برای مردم مرکز شهر باشد در این مکان ساخته شود.

او اضافه کرد: ۲۵ درصد بیماران مراجعه کننده به بیمارستان ولیعصر اراک، بیماران تصادفی حوادث ترافیکی هستند که متعلق به استان مرکزی نیستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک بیان کرد: علاوه بر این بیماران، بیمارانی هم که نیاز جراحی دارندو از غرب کشور ارجاع داده می‌شوند، به بیمارستان حضرت ولیعصر مراجعه می‌نمایند این موارد موجب افزایش تعداد مراجعه به بیمارستان می‌شود.

اراک از نظر تعداد تخت بیمارستانی بسیار در مضیقه است و ساختمان جدید بیمارستان ولیعصر (عج) اراک ۴۸۰تخت بیمارستانی دارد و درصورت بهره برداری بخشی از نیاز درمانی و بستری مردم اراک و استان مرکزی و مراجعات غرب کشور را تامین خواهد کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.