رییس شورای شهر ارومیه:

اتمام پروژه کمربندی دوم ارومیه نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: برای مدیریت شهر ارومیه،روزانه ۲.۵میلیارد تومان هزینه می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حجت الاسلام خلیل پور امروز ۲۹ شهریور در مراسم معارفه شهردار ارومیه که در سالن جلسات اداره برق برگزار شد افزود: برای مدیریت شهری ارومیه روزانه ۲.۵میلیارد تومان و ماهانه ۷۵میلیارد تومان هزینه می شود که ۴۵ میلیارد تومان آن برای حقوق و مزایا کارکنان است.

وی تصریح کرد:  با ابلاغ طرح تفصیلی از دی ماه ۹۹ در بحث تراکم فروشی که بیشترین درامد شهرداری بود با افت بالای ۷۰درصدی درآمد ها مواجه شدیم .

حجت الاسلام خلیل پور با تاکید به اینکه برای اتمام برخی پروژه های شهری ارومیه باید از منابع ملی استفاده شود، خاطر نشان کرد: برخی پروژه ها از جمله پروژه کمربندی دوم ارومیه، یادمان شهید باکری باید با همکاری مقام عالی استان و نمایندگان مجلس به عنوان یک پروژه ملی تلقی و از منابع ملی استفاده شود چرا که با درآمد فعلی شهرداری نمی توان این پروژه ها را به اتمام رساند.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به تهیه طرح جامع گردشگری آذربایجان غربی، اظهار کرد: با توجه به موقعیت استان برای تکمیل طرح جامع گردشگری آذربایجان غربی باید به بحث باغ شهر گردشگری سلامت ارومیه جدی توجه شود چرا که با وضعیت فعلی تا ۴۰سال آینده باغی در ارومیه نخواهیم دید.

حجت الاسلام خلیل پور یاد آور شد: از شهردار جدید که هفدهمین شهردار ارومیه بعد از انقلاب هستند درخواست داریم  بحث مناطق محروم، فساد ستیزی، مبارزه با  رانت خواری ، توجه به هوشمند سازی شهر در اولویت کاری خود قرار دهند. 

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.