قدیر گفت: قم ظرفیت تزریق روزانه ۳۰ هزار دُز واکسن را دارد،اما روزانه بین ۱۲ تا ۱۴ هزار دُز تزریق می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر محمدرضا قدیر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ظهر امروز در جمع مدیران مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در استان قم با بیان این که تاکنون بیش از ۴۳ درصد جمعیت هدف  استان دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند ،اظهار کرد: با توجه به این که محدودیت سنی در استان قم برای تزریق واکسن برداشته شده است، متاسفانه برخی از واجدان شرایط برای دریافت واکسن مراجعه نمی‌کنند و لازم است دعوت به صورت چهره به چهره از سوی  تمام اقشار جامعه صورت پذیرد.

او ادامه داد: از شهروندان انتظار داریم نسبت به اطلاع‌رسانی واکسیناسیون بین دوستان و آشنایان همکاری کنند تا با افزایش واکسیناسیون شاهد موج‌های بعدی کرونا نباشیم.

قدیر با اشاره به  طرح خانه به خانه جهت لکه‌گیری واکسیناسیون تصریح کرد: مهم‌ترین مسئله در کنترل کرونا، انجام واکسیناسیون است که باید به نحو احسن انجام شود.

تنها راه مقابله با کرونا واکسیناسیون است

دکتر محمدرضا قدیر گفت: در استان قم ظرفیت تزریق روزانه ۳۰ هزار دُز واکسن کرونا وجود دارد، ولی به‌صورت میانگین روزانه بین ۱۲ تا ۱۴ هزار دُز واکسن تزریق می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: تنها راه مقابله با کرونا واکسیناسیون است و این موضوع یکی از اولویت‌های اصلی بهداشت و درمان استان است.

قدیر عنوان کرد: این طور نیست که با تزریق واکسن افراد بی تفاوت عمل کنند، باید بعد از واکسیناسیون نیز  شیوه نامه های بهداشتی رعایت شود و افراد حتما از ماسک استفاده نمایند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.