رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با صدور پیامی شهروندان را به مشارکت فعال در جهاد ملی واکسیناسیون دعوت کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  متن پیام دکتر محمدرضا قدیر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم برای دعوت مردم به مشارکت فعال در جهاد ملی واکسیناسیون به این شرح است:

هوالمعین

مردم شریف استان قم

با سلام واحترام


خداوند بزرگ را شاکریم که موج سهمگین پنجم کرونا با همه شدت و قدرت با همکاری شما مردم عزیز و همه سازمان‌ها و نهاد‌ها و کادر عزیز بهداشت و درمان به روند نزولی رسیده است.


در این بین واکسیناسیون تنها راه برون رفت از این بحران و جلوگیری از موج‌های بعدی و بازگشت به زندگی معمولی می‌باشد.


لیکن با تزریق حدود ۴۰ درصدی واکسن هنوز تا نقطه ایده آل فاصله قابل توجهی داریم.


اینک به نمایندگی از کادر بهداشت و درمان، کسانیکه در طول نوزده ماه گذشته شبانه روزی برای تامین سلامت جامعه از جان مایه گذاشتند دست یاری به سوی شما ملت عزیز دراز می‌کنم و انتظار دارم با تمام توان خویش منسوبین، دوستان، همسایگان و آحاد مردم واکسینه نشده را به حضور در مراکز واکسیناسیون ترغیب نمایید.


کنترل اپیدمی و حذف موج‌های بعدی با ایمن‌سازی اکثریت قاطع شهروندان میسر خواهد بود، لذا هرکس بدون دلیل منطقی واکسن نزند می‌تواند به کانون انتشار ویروس تبدیل شود.


همکاران من در مراکز تجمیعی واکسیناسیون منتظر شما مردم عزیز قم هستند لذا از یکایک شما مردم فهیم استان قم خواهشمندم نسبت به این وظیفه عملی و مسولیت اجتماعی بی تفاوت نباشیم و در جهاد ملی واکسیناسیون شرکت نماییم.

دکتر محمدرضا قدیر
رئیس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی قم

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.