ورمقانی گفت:ارتقاء زیر ساخت های فرهنگی و هنری و حمایت از تولد مهمترین دستاورد حوزه هنری در شهرستان بیجار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،علی‌اکبر ورمقانی فرماندار بیجار  امروز در نشست با رئیس حوزه هنری کردستان، اظهار کرد: ارتقای زیر ساخت‌های فرهنگی در استان کردستان علی‌الخصوص توجه ویژه به هنر و فرهنگ در شهرستان بیجار است.

ورمقانی گفت: برنامه‌ریزی مناسب و تخصیص اعتبار به ارتقاء زیر ساخت‌ها به عنوانی یکی از مهم‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها که در تمامی بخش‌های اجتماعی تأثیرگذار است از اولویت‌های دولت در استان کردستان است.

او  حوزه هنری را یکی از متولیان مهم و تأثیرگذار در عرصه هنر وفرهنگ عنوان کرد و گفت: انجام متعهدانه و تخصصی امور و توجه جدی حوزه هنری به ایجاد زیر ساخت‌های فرهنگی با توجه به مشکلات موجود دراین زمینه موجب شده تا امروز ضمن ارتقای شاخص‌های فرهنگی وهنری شاهد ایجاد روحیه نشاط و امید در جامعه نیز باشیم.

فرماندار بیجار به موضوع جشنواره استانی تئاتروتار اشاره کرد و با تأکید برحمایت کامل شهرستان از این رویدادمهم گفت: متأسفانه سال گذشته در دومین دوره امکان برگزاری اجراهای عمومی مهیا نگردید، اما برگزاری اختتامیه این رویداد بسیار خوب برگزار گردید و امیدواریم در دوره سوم با توجه به واکسیناسیون بسیار خوبی که در حال انجام است و براساس برنامه‌ریزی دبیرخانه شاهد برگزاری باشکوه آن با حضور گروه‌های برتر استان در بیجار باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.