گراوند با فرا رسیدن فصل پاییز بر ضرورت بازگشایی مسیل‌ها در داخل شهر توسط شهرداران و روستا‌ها با نظارت بخشداران و کمک دهیاری‌ها تاکید نمود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،خیراله گراوند ،فرماندار ایلام در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان ایلام با اشاره به فرا رسیدن فصل پاییز و احتمال بارش‌ها و نزولات پاییزی بر ضرورت آمادگی کامل اعضا ستاد مقابله با بحران شهرستان و استفاده از تمامی ظرفیت دستگاه‌های اجرایی در جهت مدیریت بحران احتمالی تاکید کرد.

او بر ضرورت بازگشایی مسیل‌ها در داخل شهر توسط شهرداران و روستا‌ها با نظارت بخشداران و کمک دهیاری‌ها تاکید نمود.

گراوند با تشکر و ابراز رضایت از اقدامات دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان ابراز داشت: در بحث مدیریت بحران، پیشگیری از وقوع بحران و آمادگی برای مقابله با بحران‌های احتمالی از اهمیت بالایی برخوردار است و همه دستگاه‌های اجرای باید با هماهنگی و به موازات هم برای مقابله با حوداث احتمالی برنامه ریزی کنند.

فرماندار در این جلسه به بخشداران تاکید کرد تا با کمک سایر دستگاه‌های عضو در خصوص پاکسازی مسیر‌های آبریز سد ایلام از وجود هر گونه پسماند یا نخاله ساختمانی اقدامات لازم را انجام نمایند.

گرواند همچنین از آمادگی کامل اعضا ستاد مدیریت بحران شهرستان در استقبال از بازگشت زائرین اربعین حسینی که مسیر برگشت به مقصد خود را از مرز مهران و شهرستان ایلام تعیین می‌کنند خبر داد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.