گراوند گفت: باید در کنار واکسیناسیون همچنان از ماسک استفاده کرد و فاصله‌های اجتماعی را حفظ نمود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گراوند، فرماندار ایلام در جلسه مقابله با کرونای شهرستان ایلام که در محل سالن کنفرانس مرکز بهداشت شهرستان ایلام برگزار گردید، بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط عموم مردم تاکید کرد و خواستار نظارت دستگاه‌های مختلف بر جامعه هدف خود شد.

او اظهار کرد: برای بهتر شدن اوضاع و حفظ سلامتی و جان خود و عزیزانمان در کنار واکسیناسیون باید همچنان از ماسک استفاده کرد و فاصله‌های اجتماعی را حفظ نمود.

در ادامه این جلسه مقصودی نژاد رئیس مرکز بهداشت و دبیر جلسه، گزارشی از آخرین وضعیت بیماری کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شهر ایلام و همچنین روند اجرای واکسیناسیون کرونا در شهرستان ایلام را تشریح نمود.

سرهنگ الفتی فرمانده سپاه ناحیه ایلام نیز ضمن اعلام آمادگی سپاه برای هرگونه همکاری با مرکز بهداشت در راستای مقابله با بیماری کرونا از تقویت طرح شهید سلیمانی خبر داد و گفت: این طرح با هدف پیشگیری از کرونا به صورت محله محور در سطح شهرستان در حال اجراست.

در ادامه نمایندگان ادارات و دستگاه‌های مختلف به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در راستای مقابله با این بیماری پرداختند.
در پایان پس از بحث و تبادل نظر اعضا مصوباتی به تصویب رسید.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.