معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران مهاباد گفت: محدودیت‌های ایجاد شده توسط کشور‌های غربی تبدیل به فرصتی برای توسعه و رشد اقتصادی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سرهنگ منوچهر مودبی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران مهاباد با اشاره به پتانسیل‌های علمی_ فرهنگی جوانان در سطح کشور و شهرستان، اظهار کرد: ایجاد محدودیت‌های ایجاد شده توسط کشور‌های غربی به فرصتی برای توسعه و رشد اقتصادی تبدیل شده که خودکفایی در بنزین، داروی کرونا و پیشرفت در تولید تجهیزات نظامی تنها بخشی از این دستاورد‌ها است.

مودبی افزود: دفاع و پیروزی در دورانی که بیش از ۸۰ کشور جهان به طور علنی از رژیم عراق حمایت می‌کردند، از برکات اطاعت از ولایت و اتحاد بود که اکنون دشمنان آن را نشانه گرفته اند.

این مقام نظامی ضمن تقدیر و تلاش از زحمات پیشکسوتان هفته دفاع مقدس و ادای احترام به شهیدان جنگ تحمیلی، اضافه کرد: حمله نظامی عراق با حمایت کشور‌های غربی در حساس‌ترین برهه تاریخ، دقیقا زمانی صورت گرفت که انقلاب اسلامی نوپا بود.

وی اذعان کرد: علی‌رغم برخورداری عراق از حمایت ویژه کشور‌های غربی و کمبود امکانات در کشور، کشور از گزند استعمار مصون ماند.

سرهنگ مودبی خاطرنشان کرد: تاریخ هشت ساله دفاع مقدس سمبلی از ایثار، شهادت و مقاومت رزمندگانی است که قله‌های بلند حماسه را در راه دفاع از کیان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در نوردیده اند، آنانی که با اهدای خون و جانشان سطر سطر تاریخ این مرز و بوم را قلم زده اند.

در ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ رژیم بعثی عراق با تصمیم و طرح قبلی و با هدف برانداختن نظام نوپای جمهوری اسلامی جنگی تمام عیار را علیه ایران آغاز کرد.

صدام حسین رئیس جمهور عراق با ظاهر شدن در برابر دوربین‌های تلویزیون عراق با پاره کردن قرارداد ۱۹۷۵ الجزایر، آغاز تجاوز رژیم بعثی به خاک ایران را اعلام کرد.

هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور آغاز می‌شود و تا ۶ مهرماه ادامه می‌یابد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.