مدیر کل آموزش و پرورش یزد با تقدیر از فعالیت فرهنگیان در امر آموزش گفت: بسیاری از دانش آموزان با کمترین امکانات، بهره وری آموزشی بالایی داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، نشست مشترک مدیرکل، معاونین و روسای آموزش و پرورش مناطق ۱۴ گانه استان در پژوهشکده تعلیم و تربیت برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد دراین نشست از تلاش مجموعه فرهنگیان استان قدردانی کرد و گفت: توفیقات آموزش و پرورش استان ناشی از همدلی و همگرائی و تلاش مجموعه فرهنگیان در بحث تعلیم وتربیت است و ما مدیون زحمات ایثارگرانه شما هستیم.

محسن موحدی فرد برایجاد رویکرد رضایتمندی در بین مردم تاکید کرد و گفت: مدیران و روسای آموزش و پرورش تلاش و پیگیری لازم برای برنامه ریزی، پیگیری و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای رفع برخی از تنگنا‌های موجود و فراهم آوردن مقدمات سال تحصیلی جدید را داشته باشند.

موحدی فرد خاطرنشان کرد: در بحت فضای مجازی مدیران مدارس کار‌های خوبی انجام دادند و بسیاری از دانش آموزان با کمترین امکانات، بیشترین بهره وری را در مباحث آموزشی داشتند.

او  اظهارکرد: بازگشایی مدرسه و آموزش حضوری به این منزله نیست که سلامت جامعه در معرض تهدید قرار گیرد و یا به آن بی توجهی شود، بلکه بخشی از آموزش است که می‌تواند تامین کننده سلامت جامعه باشد.

او خاطرنشان کرد: بازگشایی مدرسه تصمیم ملی است و اجرای آن هم نیاز به عزم ملی دارد.

موحدی فرد افزود: بر اساس برنامه ریزی پایه اول و دوم دوره ابتدایی با رعایت فاصله اجتماعی و مهیا شدن تهویه کلاس درس اول مهرماه به صورت حضوری برگزار می‌شود.

این مسوول با بیان این که سلامت دانش آموزان در اولویت کار‌ها قرار دارد، گفت: به صورت تدریجی کلاس‌های دو نفری، سه نفری، پنج نفری و نیز مدرسه عشایری در اول مهر بازگشایی می‌شود.

"علی دهقان بهابادی"سرپرست معاونت پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع هم گفت: مهمترین رسالت ما تعلیم و تربیت است و مشتری اصلی ما دانش آموزان هستند.

دهقان حضور همدلی و همراهی اولیا را در امور تعلیم و تربیت ضروری دانست و گفت: مردم باید در زمینه آموزش به فرزندانشان مشارکت داشته باشند.

سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع در بخشی از اظهار خود بیان داشت: هنجار استقلال، کار، متمایز بودن، عمومی و توزیع لوازم آموزشی از جمله هنجار‌هایی است که در زمینه تربیت دانش آموزانی مستقل، دارای هویت انسانی، رفع تبعیض و مدرسه محوری کمک می‌کند.

دهقان گفت:دانش آموزان ما همه قهرمان هستند باید به توانمندی هایشان ایمان داشته باشیم تا استعدادهایشان شکوفا گردد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.