صادرکنندگان چهارمحال و بختیاری به مدت یک ماه فرصت ثبت‌نام در فراخوان صادرکنندگان نمونه را دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مهراد جمالپور رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، از فراخوان ثبت‌نام انتخاب صادرکنندگان نمونه این استان خبر داد و گفت: صادرکنندگان به مدت یک ماه فرصت ثبت‌نام برای شرکت در این رقابت را دارند.

او افزود: سازمان توسعه تجارت ایران طبق سال‌های گذشته و در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش فعالان عرصه صادرات کالا و خدمات غیرنفتی و بر اساس معیار‌ها و شاخص‌های مشخص، درصدد شناسایی الگو‌های موفق در بخش صادرات و معرفی آن‌ها به مناسبت بیست و پنجمین سالروز ملی صادرات است.


بیشتر بخوانید


جمالپور با بیان اینکه متقاضیان شرکت در این فراخوان می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه tpo.ir/proexp ۱۴۰۰ مراجعه کنند، اظهار داشت: متقاضیان در صورت نیاز به راهنمایی می‌توانند با شماره‌های ۲۲۶۶۳۹۳۷ و ۲۲۶۶۴۰۳۰ تماس گیرند.

او با اشاره به فعالیت ۷۴ واحد تولیدی صادرکننده در این استان، تعهد ارزی این واحد‌ها را ۱۸۸ میلیون دلار اعلام کرد و ادامه داد: از این میزان تعهد ارزی که از ابتدای سال ۹۷ تا شهریور امسال محاسبه شده است، تاکنون ۷۳ درصد آن معادل ۱۳۳ میلیون دلار محقق شده است.
جمالپور اضافه کرد: بر اساس این عملکرد استان در مقایسه با استان‌های کشور، در رتبه یازدهم قرار گرفت.
انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار