رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: فراخوان ثبت نام صادرکنندگان نمونه ملی در استان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مهراب جمال پور رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: فعالان اقتصادی و صادرکنندگان حقیقی و حقوقی می‌توانند برای حضور در این فرآیند از دوم تا ۱۵ تیرماه ۱۴۰۰ با مراجعه به سامانه سازمان توسعه تجارت ایران به نشانی اینترنتی tpo.ir/exp ۱۴۰۰ مراجعه نمایند.

او افزود: مهمترین شاخص‌های انتخاب در هر گروه، آمار صادرات و رشد آن، تنوع بازار‌های هدف صادراتی، برند و کیفیت کالای صادراتی، سطح فناوری و ارزش افزوده محصولات صادراتی و مهارت‌های فنی و تخصصی بنگاه‌های صادراتی در حوزه بازاریابی و صادرات است.


بیشتر بخوانید


جمال پور اضافه کرد: امسال بیش از ۷۰ گروه کالایی و خدماتی در زیر مجموعه‌های کشاورزی و صنایع غذایی، محصولات صنعتی، معدنی، خدمات فنی و مهندسی، فناوری اطلاعات و ارتباطات و .. رقابت می‌کنند و در نهایت با توجه به تعداد متقاضیان و عملکرد صادراتی سال ۱۳۹۹ در گروه‌ها، حداکثر ۵۰ صادرکننده نمونه ملی انتخاب می‌شوند.

او ادامه داد: امسال با هدف حمایت از توانمندسازی بنگاه‌های کوچک و متوسط کشور، با تصویب کارگروه انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی مقرر شد یک صادرکننده نمونه ملی از بین صنایع کوچک «با اشتغال کمتر از ۵۰ نفر» انتخاب و مورد تقدیر قرار گیرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار