فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز از انهدام باند سه نفره سارقان سیم برق با ۱۲ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ علی میر فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل شبکه انتقال برق در مناطق روستایی و حاشیه‌ای شهرستان نیمروز موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی و دیگر واحد‌های انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: به منظور دستگیری سارقان و پیشگیری از وقوع سرقت‌های مشابه واحد‌های گشتی هدفمندی در سطح شهرستان راه اندازی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز تصریح کرد: تلاش پلیس برای به دام انداختن سارقان ادامه داشت تا اینکه ماموران پاسگاه انتظامی "بزی" موفق شدند در حین گشت زنی شبانه در یکی مناطق حاشیه‌ای شهرستان ۳ سارق را که در حال قطع سیم‌های شبکه انتقال برق بودند روئیت وآن‌ها را به صورت غافلگیرانه دستگیر کنند.

سرهنگ میر با بیان اینکه در بازرسی از خودروی وانت سارقان مقدار ۱۶۰ متر سیم مسی مسروقه کشف شده است بیان داشت: متهمان که پس از انتقال به پلیس آگاهی چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در ادامه تحقیقات تکمیلی پلیس به ۱۲ فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان اقرار کردند.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی خاطر نشان: سرقت سیم برق علاوه بر اینکه موجب قطع برق و اخلال در زندگی روزمره مردم می‌شود صدمات و خسارات فراوانی را به زیر ساخت‌ها وارد می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز از شهروندان خواست تا نسبت به وقوع این گونه سرقت‌ها حساسیت بیشتری داشته و در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعا با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۶ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
درود
آخرین اخبار