رئیس مرکز بهداشت زاهدان گفت: تاکنون ۱۴۴ هزار و ۹۴ نفر دُز اول و ۷۴ هزار و ۵۵۰ نفر دُز دوم واکسن خود را در مناطق تحت پوشش مرکز بهداشت زاهدان دریافت کرده اند.

جلیل نجاتی رئیس مرکز بهداشت زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهار کرد: واکسیناسیون گروه‌های هدف در ۱۰ مرکز تجمیعی شهرستان زاهدان با روند مطلوب در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر و با رفع محدودیت سنی واکسیناسیون افراد دارای سن ۱۸سال و بالاتر (متولدین سال ۱۳۸۲ و قبل از آن) انجام می‌شود گفت: از تمامی هم استانی‌های گروه سنی بالای ۱۸ سال دعوت می‌شود جهت انجام واکسیناسیون خود به پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون کووید ۱۹ مراجعه نمایند.

رئیس مرکز بهداشت زاهدان با اشاره به اهمیت واکسیناسیون برای مهار اپیدمی گفت: با انجام واکسیناسیون میزان موارد مبتلا، بستری و فوت به شدت کاهش پیدا خواهد و لازم است مردم عزیز نسبت به انجام واکسیناسیون به عنوان یک مسئولیت اجتماعی اهتمام ورزند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم بر استقبال بیشتر هم استانی‌های عزیز در برنامه واکسیناسیون تاکید کرد و گفت: ظرفیت فعلی تزریق روزانه واکسن در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ۶ تا ۷ هزار دوز است.

سید محمد هاشمی شهری گفت: این ظرفیت به موازات استقبال هم استانی‌های عزیز تا حدود ۱۵ هزار دوز در روز نیز قابل افزایش است.

وی افزود: باتوجه به تاثیر قابل توجه واکسن در کاهش احتمال ابتلاء به کرونا امید داریم تا شاهد استقبال بیشتر و قابل قبول مردم در این برنامه باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار