با حذف محدودیت سنی تزریق واکسن کرونا در سیستان و بلوچستان، افراد بالای ۱۸ سال در مناطق شهری این استان هم می‌توانند واکسن کرونا را دریافت کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان ؛به دنبال درخواست رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و پی گیری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در جلسه اخیر وزیر بهداشت با اعضاء این کمیسیون، دکتر بهرام عین اللهی با حذف محدودیت سنی واکسن در سیستان و بلوچستان موافقت کرد.

سیستان و بلوچستان جوانترین استان کشور محسوب می‌شود و علاوه بر این بیشترین درصد افراد ساکن در مناطق روستائی و عشایری نیز در این استان زندگی می‌کنند و پیش از این علاوه بر گروه‌های خاص شغلی مانند معلمان، دانشگاهیان، کارگران، دانشجویان و طلاب علوم دینی، افراد بالای ۱۸ سال ساکن در مناطق روستائی و عشایری تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان امکان دریافت واکسن کرونا را داشتند.

بعد از هر بار اعلام کاهش سن دریافت کنندگان واکسن، تا چند روز شاهد ازدحام هم استانی‌های عزیز در مراکز تجمیعی واکسیناسیون هستیم و با توجه به اینکه از فردا شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ افراد بالای ۱۸ سال ساکن در مناطق شهری استان امکان دریافت واکسن را دارند احتمال ازدحام در این مراکز وجود دارد.

در همین راستا از همه ساکنان عزیز استان سیستان و بلوچستان که بالای ۱۸ سال سن دارند درخواست می‌شود تا به منظور برنامه ریزی و پاسخگوئی بهتر در مراکز تجمیعی دریافت واکسن، حتما به سامانه SALAMAT.GOV.IR مراجعه و نسبت به اخذ نوبت اقدام نمایند، هرچند در صورت عدم امکان ثبت نام افراد در این سامانه هم امکان مراجعه مستقیم به مراکز تجمیعی واکسیناسیون وجود دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.