سرپرست فرمانداری شادگان گفت: در هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری و اجتماعی برگزار خواهد شد.

امید صبری پور، سرپرست فرمانداری شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان با حضور جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی و زیربط گفت: هفته دفاع مقدس یادآور سال‌های فداکاری و رشادت‌های شهدا، جانبازارن، ایثارگران و رزمندگان در ۸ سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران است.

او با بیان اینکه از استان خوزستان به عنوان پایتخت دفاع مقدس ایران یاد می‌شود، افزود: هر سال باید برنامه‌های هفته دفاع مقدس با رنگ و بویی خاص برگزار شوند تا مقاومت مردم در جای جای این استان پهناور برای همه افراد جامعه به ویژه نسل جوان تبیین شود تا بدانند چگونه رزمندگان توانستند کشور را چنگال رژیم بعث عراق خارج کنند و ذره‌ای از خاک وطن را به آن‌ها ندادند.

صبری پور اظهار داشت: امسال با توجه به شرایط کرونایی، برنامه‌ها با تغییراتی برگزار می‌شوند که از آن جمله می‌توان به برگزاری رژه موتوری و خودرویی در قالب توزیع کمک‌های مومنانه با همکاری اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی و تجلیل از شهدای مدافعان سلامت و تقدیر از مدافعان سلامت اشاره کرد، ضمن اینکه مسئولان اداره‌ها و کارکنان باید با پوشش و لباس بسیجی در محل کار خود در طول هفته دفاع مقدس حاضر شوند.

سرپرست فرمانداری شادگان دیدار با خانواده‌های معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران، غبارروبی گلزار شهداء شهرستان، فضاسازی مناسب شهری و روستایی با همت و تلاش شهرداران، بخشداران و دهیاران به مناسبت هفته دفاع مقدس و توزیع بسته‌های آموزشی و لوازم التحریر و... را از مهمترین برنامه‌های شاخص در این هفته عنوان کرد.

براساس این گزارش؛ حجت الاسلام و المسلمین منصوری، امام جمعه شادگان، سرهنگ منیعات، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، سرهنگ جماشیانی فرمانده انتظامی شادگان و سایرمسئولان در این جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.