در آستانه هفته دفاع مقدس سالن ورزشی ۹ دی سپاه بناب افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، در آستانه هفته دفاع مقدس سالن ورزشی ۹ دی در زمینی به مساحت ۱۴۰۰ مترمربع و با هزینه ۲۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

همچنین توزیع پنج سری جهیزیه، ۳۵ عدد کپسول اکسیژن، ۱۰۰۰ بسته معیشتی و ۲۰۰ بسته لوازم التحریر که به همت سپاه بناب آماده شده است آغاز شد.

سردار خرم فرمانده سپاه عاشورا مشارکت مردم در امور را گره گشای همه مشکلات عنوان کرد و گفت: در هر مقطع زمانی که مردم را در حل مشکلات مشارکت دادیم در آن عرصه موفق بودیم و توانستیم به خوبی از آن مشکلات سرافرازانه عبور کنیم.

سردار خرم تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس، عراق به همراه سایر قدرت‌های جهانی ناجوانمردانه به این کشور هجوم آورد، اما با مشارکت مردم و رهبری امام خمینی (ره) از کشور خود دفاع کردیم و وجبی از خاک را به دشمنان ندادیم.

او با بیان اینکه در حال حاضر مهمترین موضوع کشور بیماری کروناست اظهار داشت: هر کس به هر اندازه و به نوبه خود باید به جنگ این بیماری بیاید تا به امید خدا این ویروس منحوس هرچه سریعتر از این کشور ریشه‌کن شود و مردم از مشکلات اقتصادی و گرفتاری حاصل از این بیماری نجات پیدا کنند.

او گفت: در حال حاضر بیش از هزار نفر از بسیجیان استان آذربایجان‌شرقی در کنار کادر درمان در حال کمک به انجام واکسیناسیون هستند که خوشبختانه تاکنون بیش از ۶۰ درصد افراد بالای ۱۸ سال استان واکسینه شده اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.