جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولیعصر (عج) از آغاز سومین مرحله رزمایش واکسیناسیون دام‌های سبک و سنگین دهستان‌های هدف استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرگرد پاسدار مجدی نسب، جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولیعصر (عج) گفت: سومین مرحله رزمایش واکسیناسیون دام‌های سبک و سنگین دهستان‌های هدف و محروم قرارگاه پیشرفت و آبادانی در استان آغاز شد.

او افزود: واکسیناسیون یکی از بهترین روش‌های جلوگیری از شیوع بیماری در میان دام‌ها می‌باشد که این مهم با همکاری اداره کل دامپزشکی خوزستان و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولیعصر (عج) در دهستان‌های محروم استان در حال اجرا است.

سرگرد مجدی نسب بیان داشت: با توجه به تقویم اجرایی و زمانبندی واکسیناسیون در فصل پاییز در این مرحله از رزمایش واکسن‌های پی پی آر، تب مالت، هاری، تب برفکی و لمپی اسکین با توجه به کانون بیماری تزریق می‌گردد.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولیعصر (عج) ادامه داد: این طرح در مناطق محروم و کم برخوردار شعیبیه شوشتر، سوسن شرقی ایذه، جهاد حمیدیه، حتی لالی، حسینی شادگان و شهی دزفول در حال انجام است و پوشش حداکثری دام‌های عشایر این مناطق نیز در دستور کار این قرارگاه قرار دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۲۸ شهريور ۱۴۰۰
چقدر خوب
آخرین اخبار